Äldsta sonen samsov med oss fram tills han var 1,5, han hade ett eget rum innan med en spjälsäng och lite leksaker då vi inte fick plats med en spjälsäng i vårt dåvarande sovrum. Men han sov aldrig där pga av många täta uppvak, han kunde bara sova om han fick ligg på min arm. Vi flyttade till vårt nya hus när han var 1,5år. Då fick han ett eget rum med en växa säng som han nattades i men kom in till oss någongång under nätterna. Nu är han 2,5 och sover 8av10gånger hela natten i sitt rum.
Lillebror som snart är 5månader har ett eget rum med en spjälsäng i, byrå med leksaker och en hylla med sina böcker. Han brukar sova där dagtid. Nattetid sover han i vårt rum antingen brevid mig i sängen om han sover dåligt eller är oroligt, men mesta dels i sin bedside crib.
Lillebror som snart är 5månader har ett eget rum med en spjälsäng i, byrå med leksaker och en hylla med sina böcker. Han brukar sova där dagtid. Nattetid sover han i vårt rum antingen brevid mig i sängen om han sover dåligt eller är oroligt, men mesta dels i sin bedside crib.