Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad använder du hemma? Jag kan aldrig komma fram till vilket jag tycker bäst om. Har jag garnmopp så svär jag över att den har så taskig...
Svar
12
· Visningar
4 356
Senast: doglover
·
Hemmet Jag har drabats av hjärnstillestånd, tydligen värre än vanligt. Jag ska göra en sås att ha till en laxmiddag i påskhelgen. Det står helt...
Svar
14
· Visningar
14 701
E
Hemmet Undrar om det är någon som har erfarenhet av renovering av köksluckor? Vårt kök är ett Marbodalskök från 1992, där luckorna blivit lite...
Svar
16
· Visningar
21 983
Senast: Sonic76
·
Hemmet Nån som vet om Ikeas angivna mått på hyllan broder är inner eller yttermått...
Svar
2
· Visningar
1 265
Senast: Jonaz
·
Hemmet Snaaaart är ju sommaren här:banana::banana: Vet att man kan torka äpplen mm men funkar det med jordgubbar också? Någon som har...
Svar
6
· Visningar
3 638
Senast: Lillagoajag
·
Hemmet Jag och pojkvännen ska flytta ihop och ska nästa vecka kolla på två hyreslägenheter som vi har chans att få :) Jag kom på att vi borde...
2
Svar
25
· Visningar
2 944
Senast: susekl
·
E
Hemmet Jag har en röd cylinderhatt jag köpte för några hundralappar till en hattfest i julas. Den är väldigt vacker men inte så.. användbar...
Svar
11
· Visningar
4 943
Senast: Basilika
·
Hemmet är inte riktigt förtjust i de nya eu-direktivet att alla vanliga glödlampor skall bort, och att de bara skall finnas lågenergilampor...
2
Svar
20
· Visningar
5 900
Senast: tomten
·
Hemmet Tänk er scenariot att storbonden X har köpt upp ett par mindre gårdar och har valt att inte stycka av dem utan låter hyra ut...
Svar
4
· Visningar
2 368
Senast: Ramona
·
Hemmet Hejsan, finns det nån här inne som är duktig på tavlor? har ärvt denna, vill gärna veta så mycket som möjligt. hittar inte så mycket...
Svar
3
· Visningar
3 820
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag och min sambo har börjat lite smått att titta efter hus och nu har vi hittat ett som verkar såå fint! MEN det är ett radhus. Och jag...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: tomten
·
Hemmet Någon som vet vilket det minsta tillåtna måttet för sovrum är? Vi har fastnat för ett hus där två av sovrummen ligger på ca 7-7½ kvm...
Svar
16
· Visningar
11 137
Senast: Sedna
·
Hemmet Hörrni, alla som såg länken som någon visade här i höstas om ett hus som var till salu, som hade en massa dockor och grejer i hela huset...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: NiNi
·
Hemmet Det läcker från mitt tak. Vid ventilationstrumman till badrummet kryper det ner smältvatten, gissningsvis har det blivit en glipa mellan...
2
Svar
20
· Visningar
4 472
Senast: lahsd
·
Hemmet Vi hyr ett äldre hus som har visat sig vara lite väl frikostigt med att släppa ut värmen. Vi har trots att vi eldat upp ca 20 kubik ved...
Svar
10
· Visningar
2 698
Hemmet Kör en rövare och frågar här, kanske har jag tur... Är det någon som sett sådant nyligen och kan tipsa om var man kan hitta det?
Svar
1
· Visningar
1 477
Senast: Shenzi
·
Hemmet Nu börjar det (äntligen :eek: ) bli aktuellt för oss att renovera badrummet - det badrum som bara blev slaget av Riddes badrum i seniors...
2 3
Svar
41
· Visningar
20 894
Senast: ameo
·
Hemmet Jag är riktigt sugen på att skaffa mig ett snyggt medicinskåp, var kan man hitta såna här? Hittar bara ett på ikea och det är inte...
Svar
14
· Visningar
8 340
Senast: hvala
·
Hemmet hej. jag och sambon bor i en "2:a" men det finns dock ett liiiitet rum som idag används som förråd/skafferi/städskrubb. men då sonen...
Svar
5
· Visningar
3 761
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Bilder neranför visar mitt rum som det ser ut nu efter att ha dragit ut ett litet bord och städat och anndra saker ligger i sängen. Men...
Svar
15
· Visningar
2 551
Senast: Cinora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka