Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag är på jakt efter pilväggar till min balkong. Är det någon här som vet var man kan få tag på sådana?
Svar
3
· Visningar
2 454
Senast: aiquen
·
Hemmet Föräldrarna har börjat prata om att skaffa fototapet i ett av rummen (en vägg, resten ska vara vita). Typ skog med sol på. Kan man...
Svar
8
· Visningar
2 341
Hemmet Mamma och pappa gjorde om ena badrummet i huset (bostadsrätt) och anställde en som fixade det (han hade det som yrke mao) och de nya...
2
Svar
23
· Visningar
2 392
Senast: astronaut
·
Hemmet När ska jag lära mig att jag ALDRIG ska berätta hur nöjd jag är med något, eller hur bra det är, för då går det sönder...:crazy: Hur...
Svar
5
· Visningar
1 237
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet Alla tror jag har någon dröm om vad de skulle vilja göra av/i sitt hem. Även sånt som är alldeles för dyrt eller arbetskrävande. Det...
2
Svar
23
· Visningar
1 885
Senast: Dasjenka
·
Hemmet Ja.. Jag vet inte var jag ska börja.. Förra året i december blev det, efter tre års bönande och tjat, klart med att min hyresvärd...
Svar
7
· Visningar
1 888
Senast: Sonic76
·
Hemmet Det börjar bli vår och dags att plocka fram grillen. För tillfällt får min gamla skrangliga grill duga för de första vårgrillningarna...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: Megs
·
Hemmet Jag har letat som en tok efter ett badrumsskåp- gärna avlångt men inte bredare än 20 cm. Kan vara intressant med även andra sorts möbler...
Svar
16
· Visningar
1 141
Senast: EmelieR
·
Hemmet Hej! Har en fin liten soffa som jag har känslomässiga bindningar till, men som tyvärr inte får plats i min lägenhet just nu. Vill...
Svar
1
· Visningar
1 660
Senast: Dasjenka
·
Hemmet Om jag äger ett hus med lån och vill köpa ett annat hus (alltså sälja det jag äger idag), kan jag behålla de lån jag har och "föra över"...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: tomten
·
Hemmet Kanske en dum fråga, eller ja, det är den kanske inte egentligen, men finns kanske inte ett svar på det och varierar kanske en del...
Svar
17
· Visningar
5 976
Senast: Roxer
·
Hemmet iom att jag inte tycks hitta mitt drömhus funderar jag lite på att köpa en sommarstuga i stället. tittade på olika mäklarbyråer och...
Svar
7
· Visningar
1 566
Senast: vallhund
·
Hemmet Jag behöver låsa eluttag utomhus. Vad finns det för alternativ?
2
Svar
21
· Visningar
10 073
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Ska måla om och byta knoppar på en byrå. Alltså knopparna som man drar ut lådorna med. Det heter väl knoppar... :o I alla fall har...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Fanzia
·
Hemmet Jag behöver inspiration! Det får gärna vara relativt nyrenoverade kök. Bor i en lägenhet som min pappa äger, en gammal från 50-talet...
Svar
11
· Visningar
1 939
Senast: Rhodugune
·
Hemmet Förra året så satte vi ut träoljespannen på balkongen och glömde sedan bort den. Alla vet ju hur vintern har varit med rejäla...
Svar
1
· Visningar
8 960
Senast: Natasha
·
Hemmet Jag tror bestämt att tvättmaskinen just har gått sönder :grin: Den lät lite konstigt ett tag, sedan smällde det till och den stannade...
Svar
12
· Visningar
2 346
Senast: Io
·
Hemmet Tanken är att vi i framtiden ska renovera vårat badrum helt,dvs ut med det gamla så det blir soprent,sen kakel/klinkers,nytt porslin...
Svar
5
· Visningar
15 290
Senast: vindvissla
·
Hemmet Nu har det äntligen hänt:) Jag ska få omgjort i alla rum med nya tapeter av min hyresvärd. Även köksgolvet ska bli nytt:love: Jag...
Svar
18
· Visningar
1 721
Senast: Sonic76
·
Hemmet :crazy: Har ett förråd, egentligen en klädkammare, som jag använder åt alla hundarnas saker foder, kläder, selar etc. Längs efter...
Svar
4
· Visningar
1 899
Senast: EmelieR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka