Vårt fina hem!

Sv: Vårt fina hem!

Det blir helt underbart!

Vilket hästjobb ni har lagt ned! Jag vet för att jag är i samma situation själv :crazy::laugh:

Jag har förresten varit inne på eran blogg tidigare, när vi började renovera, och jag själv kom att renoveringsblogga så sökte jag efter andra renoveringsbloggar:D

Fast vårt hus har inte lika mycket charmpotential som ditt och Sars, mitt är en tråkig standard villa från sjuttiotalet...

Nje, mycket visste vi om. Fasad, fönster, tak och det där "ytliga" med kök och tapeter. Men vattenskadan och skadedjuren var en överraskning... Mången gånger är det jag tänkt tanken att det kanske vore bättre om det brann ner... :angel:

Det blir helt underbart!

Fast vårt hus har inte lika mycket charmpotential som ditt och Sars, mitt är en tråkig standard villa från sjuttiotalet...

Äh, det är personerna som lever där som gör charmen så visst har ni charmpotential!!!!;)

Jeeez, vad fint det blir, den bloggen åker in på favvisar så jag kan kolla och bli avundsjuk över hur fint ni har det ;)

Jävlar Zewz! Ni bor helt underbart :love: Och ni har verkligen gjort det fiiiiiint!!

Jag är helt övertygad om att ni kommer att ha ett komplett, perfekt hus när ni är klara.

Jag kan lätt tänka mig att komma och bo där då :angel:

Tack allihopa!

Nu vart länken borttagen, men i min profil kan ni hitta bloggen om ni är nyfikna!

Gud alltså, jag har varit inne i bloggen och läst och tittat på era bilder och tycker det är helt underbart!!
Vad flitiga ni har varit och vilket drömhus ni har börjat skapa er, helt i min smak i alla fall =) Skönt att ha hästarna så nära, det måste väl ändå vara drömmen....!

Lycka till med resten! Ser fram emot mer uppdateringar, är det okej om jag lägger till din blogg från min blogg bland mina favoriter?

Känns det tungt nångång så gå in på kanal5 och titta på ett avsnitt av Arga snickaren, där kan man snacka renoveringsbehov och för mycket jobb.
Tror det kommer kännas lättare sen ;)

Jag tittade faktiskt på det igår! :)
Sambon undrade om jag var galen som tittade på renoveringsprogram, men jag sa då att det kändes ju som om vi låg i lä, och det är ju skönt! :D

Självklart får du lägga Solhem bland dina favoriter :)
Dock händer det inte så mycket på sidan just nu, ska försöka fota småsaker jag gör. Fick dit socklarna på köket häromdagen. Gjorde stor skillnad! Och började med golvlister igår :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Bildtråd

Omröstningar

Tillbaka