Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Det är en BR men vi äger den inte så vi vill inte lägga ner pengar på att kakla om däremot får vi göra vad vi vill så länge vi inte...
Svar
11
· Visningar
3 075
Senast: Cilla
·
Hemmet Kollektivet "Compagniet" går gärna ut och äter om helgerna. Gärna med utsikt över havet och lågans sken spelandes i ansiktet... ...där...
Svar
8
· Visningar
2 568
Senast: mimmipigg
·
Hemmet När farmor och farfar dog slängde vi rätt mycket porslin. Minns även att vi la ut en Rörstrandsservis på Tradera och fick knappt ett par...
Svar
4
· Visningar
3 013
Senast: svea
·
Hemmet Sitter och bläddrar i en trädgårdstidning och blev genast så sugen på att göra egna fina arrangemang i höstens färger! Har du skapat...
Svar
19
· Visningar
6 401
Senast: Prillan
·
Hemmet Nu ska jag för första gången få ha ett fräscht och nyrenoverat kök och tänkte då byta ut det mesta av porslinet för att få det lite...
Svar
3
· Visningar
2 217
Hemmet Jag är lite småirriterad på mitt kök. Det är opraktiskt :mad: Så jag tänkte slänga upp två bilder och hoppas på att någon har en del...
Svar
10
· Visningar
2 360
Senast: lobell
·
Hemmet Är det någon som vet var man kan få tag på en dragspelslampa i aluminium/rostfritt? Lampan ska alltså ha som en vägghängd konsol, med en...
Svar
4
· Visningar
2 275
Hemmet Jag har en badrumslampa från Ikea som heter Fartyg där halogenlampan har gått sönder och behöver bytas. Problemet är att jag kan inte...
Svar
3
· Visningar
3 621
Senast: Nizhoni
·
Hemmet Det slog mig här om dagen att jag är 25 och jag alltid velat bo på landet. Om det ska hända måste jag faktiskt ta tag i situationen, jag...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: jerseyko
·
Hemmet Köpte ett superfint betongbord som dessvärre blev utsatt för våran inflyttningsfest. Därför är det nu fullt med märken från glas och...
Svar
2
· Visningar
6 491
Senast: fetange
·
Hemmet Behöver lite tips. Har ett utrymme där det inte finns el inkopplat och jag behöver ha belysning där under halva tiden av dygnet ungefär...
Svar
3
· Visningar
1 626
Senast: Basilika
·
Hemmet http://www.pixbox.se/pic_show_id29707275.html Ska köpa det här skrivbordet begagnat ikväll och undrar om ni har tips på hur jag ska...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: Comatose
·
Hemmet Jag har en stort vardagsrum där väggarna är målade i en relativt mörk, varm terracottafärg. Gillar mina väggar skarpt, men skulle ändå...
Svar
5
· Visningar
2 569
Hemmet Jag har följande fundering på en tårta och behöver en ide till: Rulltårtebotten Vaniljkräm och blåbär Rulltårta ? Rulltårta...
Svar
7
· Visningar
1 385
Senast: Mirre
·
T
Hemmet Vet någon här inne var man köper en rund säng? Är de jättedyra? Samt- finns det utbud av lakan som passar? Någon här inne som har...
Svar
12
· Visningar
12 411
Senast: Tispe
·
Hemmet Jag har funderingar på att renovera mitt badrum. Men jag skulle vilja veta på en höft hur mycket det kan kosta. Hur räknar man (utan...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Nixehen
·
Hemmet har ett hus jag lite funderar på, skulle måsta remontas ganska mycket, bla köket. har tittat runt o fastnat för ett ikea kök. men...
2
Svar
34
· Visningar
14 897
Senast: vindvissla
·
Hemmet Har kommit över två stycken klassiker, IKEAs Skopan-fåtölj, en i orange och en i brunt. Till den bruna fick vi med orginaldynan som är i...
Svar
4
· Visningar
3 435
Senast: Sandra78
·
Hemmet Mm, just nu ligger våra vantar och mössor ovanpå krokarna som vi hänger kläderna på. Varken snyggt eller praktiskt! Det är en liten...
Svar
13
· Visningar
12 237
Senast: malllle
·
Hemmet fick rostfläckar på mina nya, fina och inte helt billiga lakan första gången jag tvättade dem i tvättstugan :mad: Nu är en egen...
Svar
1
· Visningar
2 458
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka