Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har ett hus jag lite funderar på, skulle måsta remontas ganska mycket, bla köket.
har tittat runt o fastnat för ett ikea kök. men hur är de i kvaliteten om man tittar på andra, "riktiga" kösfirmor
Ikea gör inga egna vitvaror, istortsett alla vitvaror de säljer är tillverkade av Whirlpool. dvs samma apparater som du hittar hos tretti eller hemmabutikerna...
Men jag hade lätt kunnat köpa ett IKEA köp, de är snygga billiga och med massort av tillval och annat kul!
Men bygger man ett hus brukar man ju få med kök till väldigt rabatterade priser. Har ni verkligen kollat upp att det blir billigare att köpa IKEA än det som husföretaget erbjuder?Nu tittar vi på att bygga ett nytt hus, och valet av köksinredning blir Ikea. Vi resonerar som så, att vi sätter hellre en lite billigare inredning i köket, och lägger mer pengar på annat håll i huset. Om 15-20 kan vi med gott samvete byta Ikeainredningen mot en annan om vi skulle ha tröttnat på den.
*kl*
IKEA-kök är helt klart prisvärda!
Jag ska snart montera ett i mitt eget hus (har köpt vitvaror, blandare, diskho från annat håll) och har hört gott om dem från både privatpersoner och professionella hantverkare, dock vill jag sälla mig till kören och varna lite för deras blandare.. Tilläggas bör väl även att vitvarorna är Whirpool för IKEA, dvs det är faktiskt inte samma Whirpool som säljs hos vitvaruhandlare. Vissa av deras diskbänkar kan upplevas som lite "tunna" i plåten men jag tror inte det är något större problem med bucklor osv vid normalt användande.
Du är den första jag hört som sagt så. Alla andra säger att Whirlpool producerar en kvalite för sitt eget namn, och en billigvariant för Ikea.
Vi tänkte låta ett husföretag bygga efter våra ritningar, då vi inte vill vara så styrda i val av lösningar, uppvärmning, utseende och materialval, vilket många "kataloghus"-företagen kräver.Men bygger man ett hus brukar man ju få med kök till väldigt rabatterade priser. Har ni verkligen kollat upp att det blir billigare att köpa IKEA än det som husföretaget erbjuder?