Små lägenheter

Sv: Små lägenheter

Jag har bott på allt mellan 30 och 45 kvadrat hittills och för tillfället en etta på 37 kvadrat.
Vi är stor hund, skorpion och 2 pers, för det mesta några till :p

Har ingen sovalkov utan har sängen i vardagsrummet. Där finns även 3-sits-soffa, en dålig ursäkt till soffbord, 1,5 bokhylla, tv-bänk och ett datorbord med påbyggnadsdel. Har säkert glömt något men det finns gott om plats kvar, faktiskt.

Köket är stort så där ska det in stora terrarium när jag får råd. :D

Tips är hyllor, och använda höjden. Ja, och skippa alla "onödiga prylar", hellre lite utrymme än en överbelamrad lägenhet.
Ska se om jag kan fixa lite bilder. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 419
Senast: Thaliaste
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 275
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 943
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Valet i USA