Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle jag kunna få låna bilderna på mig till min blogg/bilddagbok? Jag rider skimmeln i Msv (sista ekipaget)
KL
jag rider inte WE själv men det var en av mina ridlärare som tog det till sverige
hon sitter i kommitén och skriver TR och sånt
Ölmstad
Saxat från www.workingequitation.se: I debutantprogrammet i dressyr ingår fyra galoppombyten, förvänd galopp och galoppfattningar från halt.
Det innebär ju att man bör vara hyfsat haj på dressyr för att kunna debutera. Personligen tycker jag att det är lite synd, för jag skulle vilja se en lättare klass för ekipage som är på väg att bli bra, men som har en bit kvar. Jag och min donna har prövat WE och det enda vi har lite problem med är dressyren. (Galoppombytena.) För mig skulle det vara en morot att kunna tävla i en rookie-klass med lite lägre krav, för att hålla motivationen uppe. Som det är idag känner jag inte att jag vill satsa helhjärtat på WE eftersom det känns som att vi inte ens kommer kunna debutera förrän om 100 år. Jag är tävlingsmänniska, så jag vill ju tävla NU!