Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Byt bild - en hårig gorilla borde minska raggförsöken...
Skatta dig lycklig! Mig händer det hela tiden och framför allt raggningsförsöken är så mycketatt man smäller av. "Gud vilket bra ord du lade, vad bra du är! Allt bra då? Var bor du?"
Du kanske inte skulle kallat dig Sexy16?
Sånt där har jag aldrig fått.
För mig funkar det komplikationsfritt ikväll
Är det förresten bara jag som är asocial nog att bli irriterad när folk ska inleda världens konversation på chatten under pågående spel? Jag märker att tendenserna till det är ca 10 gånger större på natten än på dagen, för övrigt. Jag bryr mig inte så mycket om någon enstaka rad här och där som är relaterat till spelet, men jag blir så enormt anti när vilt främmande människor vill diskutera dagen eller var man bor/jobbar med/pluggar/whatever (eller ännu värre: raggar på en!). Jag vill SPELA, inte leka Lunarstormchatt_1999...
Gah! Honung la just VAXAS mot mig. För 576 jävla poäng!
Och en fjortisbild som avatar?Vi kanske ska byta namn .
Blond17 eller Kåtoch16 ?
Jösses. Noterar återigen att för allt i världen inte utmana Honung. Tjöta och ewa-lena var tillräckligt svåra för mitt ego.Gah! Honung la just VAXAS mot mig. För 576 jävla poäng!
576 poäng.
Kanske ska tillägga att de 576 poängen fixades på ett slumpartade bräde.
Är det förresten bara jag som är asocial nog att bli irriterad när folk ska inleda världens konversation på chatten under pågående spel? Jag märker att tendenserna till det är ca 10 gånger större på natten än på dagen, för övrigt. Jag bryr mig inte så mycket om någon enstaka rad här och där som är relaterat till spelet, men jag blir så enormt anti när vilt främmande människor vill diskutera dagen eller var man bor/jobbar med/pluggar/whatever (eller ännu värre: raggar på en!). Jag vill SPELA, inte leka Lunarstormchatt_1999...
Gah! Honung la just VAXAS mot mig. För 576 jävla poäng!
Jösses. Noterar återigen att för allt i världen inte utmana Honung. Tjöta och ewa-lena var tillräckligt svåra för mitt ego.
Kanske ska tillägga att de 576 poängen fixades på ett slumpartade bräde.