Sv: Wordfeud

(och inte heller de som avslutar efter halva spelet).

Ja, suck säger jag...nu har det hänt flera gånger, att när jag har en ganska stor ledning men men det kanske bara är ett fåtal drag kvar, så resignar motspelaren? Varför? Är det bara två-tre drag kvar så kan man väl spela ut brädet. Det känns lite som i robinson, de hoppar av innan de blir utröstade. I wf resignar man innan man blir en förlorare.
Och i wf räknas inte ens sån statistik, än så länge.

Ahaa!

Jag skickade en ny invite, tyckte väl att vi kommit lite väl kort för att ge upp redan, :D

*kl
Jag tror jag är lite lätt ojämn i mitt spelande. Min hjärna är olika bra olika dagar. Så ibland blir det bara 2p ord och ibland 60p.

Haha jag ger aldrig upp! :D Försöka kan man ju alltid liksom :angel:

Jag är också extremt ojämn, men det beror oftast på hur mycket tid jag har över, vissa dagar är ju stressigare än andra etc.
Och som alltid, så beror det ju på hur tur med bokstäver man har, har man bara vokaler eller bara konsonanter är det inte hur lätt som helst att lägga ett längre ord. :p

Ja, suck säger jag...nu har det hänt flera gånger, att när jag har en ganska stor ledning men men det kanske bara är ett fåtal drag kvar, så resignar motspelaren? Varför? Är det bara två-tre drag kvar så kan man väl spela ut brädet. Det känns lite som i robinson, de hoppar av innan de blir utröstade. I wf resignar man innan man blir en förlorare.

Ja usch! Det är bara sjukt onödigt! Ibland kan jag hålla med om att det känns helt totalt hopplöst, men samtidigt spelar man ju för att man vill inte för att man nödvändigtvis måste vinna.
Jag har bara resignat en gång, men det var en som jag alltid fick vänta på i 40-60 h för att spela och det var en random spelare, så kände att det inte var värt att vänta på :)

kl

helt beroende av spelet, men hamnar alltid emot såna som tar 10 timmar på sig att svara, ganska störande.
Någon gång så ja visst liksom, men hela tiden?
Sist spelade jag mot någon random som hamnade under och resignade med ett fint "FU" i chatten -.-

Helt på om någon vill spela :D patientia heter jag!

Påminn mig om att jag ska lägga till dig (eller tvärtom) när min mobil är tillbaka från reparationen! :D
(och nej, jag resignar inte och skriver "FU" :rofl:)

Men varför köra resign? Man kan ju ha 30 partier igång parallellt om jag inte minns fel, så även om nån alltid ligger och skvalpar i botten på "Opponents turn"-raden så spelar väl inte det någon roll? Man spelar bara med de andra tills det partiet kommer upp som "min tur"?

Förstår inte resign... :p

Hade man kunnat göra, men jag gillar inte att vara den som skvalpar i botten! :D
Nämen jag tycker det är ganska lagom att ha ca max 7 st igång eller så :)
Ska nog dock tillägga att jag var väldigt ny vid det tillfället så jag visste inte alls hur många man kunde ha, och trodde max var vid 5 eller 10.
Men får la se hur det blir när mobilen kommer tillbaka, nu är man ju sugen på att öppna massa bord med alla bukefalister! :D

*knapplån*

Till alla som jag spelar med:

Min mottagning strular massor så jag får mest "Connection error" och har inte kunnat skicka nått ord sedan i går natt :mad:

Om jag ligger sisådär 100p under, har två bokstäver kvar och inte ser ngt ord och har passat en gång så kan jag köra resign så vi kan börja om lite snabbare :D

Finns det statistik? :idea: Hur kommer man åt den?

Jag kan erkänna att jag resignat ån gång :o Särskilt om man ligger under med massa poäng och ändå bara kan passa, visste inte att det var "fusk" ;)

Nej jag tror inte att det finns statistik alls. Spelar man betapet däremot finns det ju statistik och skäl till att inte avsluta påbörjat spel.

Och det är väl inte att fuska att resigna, det är bara förbenat tråkigt att folk gör det mitt i, eller i slutet på ett spel. Jag tycker det är trist helt enkelt. Är det bara ett par brickor kvar så vad är problemet liksom?

Jag vill gärna se hur spelet löser en pass-pass-pass-situation, men det blir lite svårt när folk resignar.

ahaa :p Nej du har så rätt :)

nu är det för övrigt reklampaus i mitt tvprogram, så då skall det WordFewdas :angel:

Så fint. Har aldrig kommit längre än tre innan motståndaren resignat.

Ni som har conn-problem, testa att uppgradera. Har kommit två uppgraderingar de senaste dagarna.

*KL*

Har ni också problem med chattaviseringen? I första uppgraderingen togs en bugg bort, den hade gjort att chattaviseringen kunde komma som -1. Hände mig en gång.

Men sedan uppdateringarna ligger vissa chattaviseringar var, trots att jag läst meddelandena för länge sen. Nån mer som har det så?

Jag skickade ett grattis till dig igår när du hade vunnit (:mad::mad::mad:), det ligger kvar med avisering trots att du inte har svarat.

Om du inte sett det är vi alltså ett problem på spåren.

Nu verkar det funka mellan oss i alla fall... Men fortfarande har jag kvar aviseringar på andra vars meddelanden jag läst.

Då räknar jag kallt med storstryk en gång till:(;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 367
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
4 807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka