Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope, sån avisering får inte jag på mina android/htc. På båda lurarna ligger ikonen för wf på startskärmen (widget) och det är bara den vanliga W tangenten och ingen sån avisering. Däremot får jag upp en liten wf-ikon i aktivitetslisten, men den anger heller ingen siffra.
nu har det hänt flera gånger, att när jag har en ganska stor ledning men men det kanske bara är ett fåtal drag kvar, så resignar motspelaren? Varför?
Jag bryr mig inte så mycket om någon enstaka rad här och där som är relaterat till spelet, men jag blir så enormt anti när vilt främmande människor vill diskutera dagen eller var man bor/jobbar med/pluggar/whatever (eller ännu värre: raggar på en!). Jag vill SPELA, inte leka Lunarstormchatt_1999...
Jag har inte råkat ut för någon sådan. Använder ganska sällan chatten och om jag skriver så handlar det till 99% om spelet, skriver jag om något annat så är det till folk jag känner IRL.