Sv: Wordfeud

Puh. Nu har jag inte bara slagit tifo en gång utan även jacko:bump:. Har även några jämnare spel med folk jag fått stryk av förut.

Förmodligen är de bara snälla. De har förstått mina subtila signaler när jag lagt ord som DEPP, ÅNGEST och SJÄLVSKADEBETEENDE:cry:

Dessvärre visar ullo, Jane_done och LillaMy84 inte alls samma förståelse. :(

Försök inte, det finns inga såna signaler i vårt nuvarande parti. Såvida det inte finns dolda meningar i ord som KUNG, NOS och NÄTA då... :cool:

kl

helt beroende av spelet, men hamnar alltid emot såna som tar 10 timmar på sig att svara, ganska störande.
Någon gång så ja visst liksom, men hela tiden?
Sist spelade jag mot någon random som hamnade under och resignade med ett fint "FU" i chatten -.-

Helt på om någon vill spela :D patientia heter jag!

Spela inte mot en i taget, spela mot många så gör det inte så mycket att folk tar tid på sig.

kl

Snart flintskallig!!!

Någon här som har en samsung wawe s8500 (Bada) och lyckats få in WF på den?

Snälla hjälp mig i så fall.

Nu brukar jag sno dotterns och sonens flickväns mobil och spela lite på deras pågående spel för att stilla begäret ;)

Men alltså, finns WF för Bada? Bada är Samsungs egna operativsystem, så vitt jag förstår, och deras appar finns i något som heter Samsung Apps. Har du hittat den där?

Wordfeud finns för Iphone och Android - men kanske inte för Bada?

;)Det är det jag misstänker att den inte finns för Bada. J-la skit!! Måste köpa ny telefon :D.

Hittar inte WF i samsungs apps iaf.

Får väl fortsätta att låna telefoner när begäret blir för stort eller ställa mig i kö för en Iphone 4s......så jag kan bräcka dotterns 4:a

Tur att Peter Englund gör något vettigt för sin lön. Nu har han ju inget att göra när priset är färdigt! :D

jag har nån slags svacka och torskar mot alla just nu.
Lånade ut mobilen till min smartphonelösa sambo. Han drog igång
ett randomspel mot nån okänd och på andra ordet fick han i 238 poäng.
Motspelaren gav upp med orden "men seriööööst!!" :D

Är det ditt och mitt spel så gnäll inte! Du har 180 poäng mer än mig och jag sitter med CTP som skvalp. :(
Dessutom siter jag fast mot tifo - det är stört omöjligt att lägga något, jag har redan passat en gång och så är jag helt fixerad av två ord jag får ut på alla bokstäver men det finns ingenstans att lägga dom. Skitspel! :cry:

Mareld (Seren)
bumpoaniara (bumpo)
..Anna.. (c0pyright)
Alexiandran (Alexandra_W)
sjafn (Mammas)
zaga_ (Zaga)
sanwas (SandraW)
Rosita97 (Sputnik)
Humlan00 (Humelibumlan)
isabellebodmark (ii-ssa)
Annamare1 (Brisa)
DeaAndrea (Dea)
Jessmi (Gesska)
Edutt (minimal) ändrat namn
Ninnurur (Ninnurur)
nevides (desiree)
Flixon (Flixon)
grodan21 (grodan21)
Linzak (doleron)
Tank Kaka (Poppinella)
Jepsan (Jeps)
linegris (line_n)
mosefisen (voltigehoppare)
MillaMask(Kakis)
sg99anli (Andrea1)
luxiluxi (Luxi)
zassoo (zassoo)
Michisftw (Michis)
Houdinie (Houdinie)
Malinr87 (modzan)
widerberg88 (Widerberg)
Malin_L (Malin_L)
hjartagna (Hjartagna)
esprit79 (esprit)
ullogullo (ullo)
escaya (escaya)
Ragatans (Tjôta)
jacko72 (jacko)
jodopax (Libra)
Mysgrisen (Mysgrisen )
billoni (mandalaki)
Schrödinger (Stormkast)
niyama (ogillar dock "random", inget kul när det kan avgöras direkt med lite tur/otur)
Jane_Done (Jane_Done)
zehvra (maran)
ewerest (Ewa-Lena)
sarsaparill (athena)
Mimms75 (Syrran!)
sandstromp (pontevecchio
LillaMy84 (LillaMy84)
raff452 (trassel)
gern (gern)
MittNyaJag (MittNyaJag)

Enligt Wikipedia
Rhizom: horisontell underjordisk stam som ofta är beströdd med ärr efter blad

Personen i fråga är väl antingen botaniker eller bra på att googla :p

Soul finns i SAOL så det är det väl inte så mycket snack om..

kl

Vad i hela friden är RHIZOM? Och hur i hela friden har man kunskap om att sånt ord finns? :confused:

Det var Google och jag var först övertygad om att det inte är svenskt men det funkade ju :D

Är ju hemma med världens manligaste förkylning så jag orkar ju inte annat än att spela lite. När det nu går, för jag får "Connection error" hur ofta som helst :mad:

Det blir roligare om/när SAOL kommer att gälla.

Jag tycker det är underligt när man får igenom sådana ord som ovan men inte DREVA :confused:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 364
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
4 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka