Sv: Wordfeud

Och vad är azer?
Ger fint med poäng men...

(Och de där jäkla loglängorna ska jag allt se till att få strykna ur ordboken!)

Fist som i släppt sig.

Inte säkert. Nån jag spelar mot fick FISTA godkänt. Så uppenbarligen glider äckliga porrbegrepp igenom medan alldeles korrekta ord underkänns.

*KL

Jag har blivit tvungen att rejecta en del utmaningar för att jag har för många spel igång! Vilken tidstjuv det här har blivit:o. Mitt liv består just nu av jobb + spela WF iförd morgonrock.

Fast idag har jag äntligen spöat tifo:banana:

kl

ZEN har jag också muttrat över många gånger. En jobbarkompis skrapade ihop en jäkla massa poäng på HOC, ingen av oss vet vad tusan det är?!

kl

Sliter mitt hår!!!

Lyckas inte hämta hem WF till min mobil. Får upp meddelande att det finns inga androider anslutna till kontot. Hur fasiken gör jag för att lägga till mobilen till kontot???

kl

Sliter mitt hår!!!

Lyckas inte hämta hem WF till min mobil. Får upp meddelande att det finns inga androider anslutna till kontot. Hur fasiken gör jag för att lägga till mobilen till kontot???

Jag kan inte android men är du hjälpt av det här? Länk

Edit: kolla kommentarerna också. Många har misslyckats, andra har lyckats på vissa telefoner eller har andra lösningar.

Senast ändrad:

Fist gick bra. När blev det ett svenskt ord? Jag undrade även om min motståndare såg den lätt obscena kombinationen av ord hon fick till när hon lade fist eller om det är jag som har snuskig fantasi?:o;)

:rofl: Jodå, jag såg! S:et i fist var alltså s:et i slida. Men orden funkade så jag är nöjd! :D

Näää...fisit måste vara mer korrekt än fist som jag i den betydelsen tolkar som talspråkstolkning ju. :crazy:

Nu var jag också tvungen att ge mig in i det här, efter påtryckningar från flera håll. Så nu har jag börjat spela, och jag fastnade direkt! Tur att jag snart ska vara pappaledig, så att inte jobbet behöver bli lidandes.

Mareld (Seren)
bumpoaniara (bumpo)
..Anna.. (c0pyright)
Alexiandran (Alexandra_W)
sjafn (Mammas)
zaga_ (Zaga)
sanwas (SandraW)
Rosita97 (Sputnik)
Humlan00 (Humelibumlan)
isabellebodmark (ii-ssa)
Annamare1 (Brisa)
DeaAndrea (Dea)
Jessmi (Gesska)
Edutt (minimal) ändrat namn
Ninnurur (Ninnurur)
nevides (desiree)
Flixon (Flixon)
grodan21 (grodan21)
Linzak (doleron)
Tank Kaka (Poppinella)
Jepsan (Jeps)
linegris (line_n)
mosefisen (voltigehoppare)
MillaMask(Kakis)
sg99anli (Andrea1)
luxiluxi (Luxi)
zassoo (zassoo)
Michisftw (Michis)
Houdinie (Houdinie)
Malinr87 (modzan)
widerberg88 (Widerberg)
Malin_L (Malin_L)
hjartagna (Hjartagna)
esprit79 (esprit)
ullogullo (ullo)
escaya (escaya)
Ragatans (Tjôta)
jacko72 (jacko)
jodopax (Libra)
Mysgrisen (Mysgrisen )
billoni (mandalaki)
Schrödinger (Stormkast)
niyama (ogillar dock "random", inget kul när det kan avgöras direkt med lite tur/otur)
Jane_Done (Jane_Done)
zehvra (maran)
ewerest (Ewa-Lena)
sarsaparill (athena)
Mimms75 (Syrran!)
sandstromp (pontevecchio
LillaMy84 (LillaMy84)
raff452 (trassel)
gern (gern)

*KL*
Ursäkt till de bukefalister jag spelar mot för att jag inte har gjort några drag på ett dygn. Har haft fullt upp med livet i verkligheten. Premiärtävling i distansritt med ponnyn. Min simultankapacitet har sina begränsningar.;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 364
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
4 727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka