Sv: Wordfeud

Soul blev jag nekad i morse, och det var inte i någon kollision med annat ord för jag la det uppifrån och ner till ett L .

Uscha...googlar ni ord i spelen? Mäh! Och den dagen jag har möjlighet att använda rhizom kommer jag inte att komma ihåg att det funkar eller ens är ett ord.

Just nu är jag megalooser på allt. Jag kanske skulle börja googlewordfeuda jag med..näh...orka!

Jag går emot strömmen och vill inte ha saol, inte utan böjningar iaf.

*kl*

Jag har alldeles för få spel just nu så om någon vill spela får ni gärna bjuda in mig (niyama).

Jag förstår faktiskt inte folk som fuskar heller. Men jag gissar att de inte har så många partier, eller inte så mycket jobb, att hantera och därför har tid med att googla skumma ord. Jag kör iofs den andra sorten - "Hm, det här kan säkert vara ett ord i en parallell verklighet, det måste jag testa" - och ibland går det in! :D

KL

Jag är också tokig i det!

Ni som INTE fuskar får gärna bjuda in mig, heter samma som här. Om jag nu lägger konstiga ord, som t.ex senast idag "KORVIG" så är det bara för jag chansade :p
Jag tycker att mina motspelare är lite sega ikväll...

EDIT - snälla, randombräda, normalen är ju tråkig... :p

Senast ändrad:

Jag förstår faktiskt inte folk som fuskar heller. Men jag gissar att de inte har så många partier, eller inte så mycket jobb, att hantera och därför har tid med att googla skumma ord. Jag kör iofs den andra sorten - "Hm, det här kan säkert vara ett ord i en parallell verklighet, det måste jag testa" - och ibland går det in! :D
Man lär sig ju massa knasiga ord av sina motspelare också... sedan kan man använda dem själv, även om man inte vet vad det betyder.

KL

Jag är också tokig i det!

Ni som INTE fuskar får gärna bjuda in mig, heter samma som här. Om jag nu lägger konstiga ord, som t.ex senast idag "KORVIG" så är det bara för jag chansade :p
Jag tycker att mina motspelare är lite sega ikväll...

EDIT - snälla, randombräda, normalen är ju tråkig... :p
Menn jag spelar ju gärna random också men fattar inte hur man ändrar sånt...?

När man skickar en inbjudan till den man vill spela mot så kan man välja både språk och om man vill ha en vanlig spelplan eller en random.

Hur då:confused::o

*kl*
Är.det bara för mig det krånglar idag? Har inte fått notiser (trots inställningar) på.dom senaste dagarna, men nu helt plötsligt kan jag få en notis för att sen inte hitta nån aktivitet alls när jag öppnar spelet.. Jag som har sjuttielva spel igång samtidigt för att slippa vänta och nu händer liksom inget alls och helt plötsligt är.det min tur i ALLA spel:eek:

Nån mer som upplevt att vissa ord funkar ibland och ibland inte? Både azur och VD är exempel på ord jag vet har nekats för att sen funka, oftast för nån annan:devil:

Senast ändrad:

Ok då, tredje gången gillt kanske:devil: gissar att det blir utklassning igen.dock:p

Hehe, övning ger färdighet ;)

När jag väljer "new game" kommer det upp "dictionary" och "board" som man kan klicka på. Sen väljer man vem man vill bjuda in.

Är.det bara för mig det krånglar idag? Har inte fått notiser (trots inställningar) på.dom senaste dagarna, men nu helt plötsligt kan jag få en notis för att sen inte hitta nån aktivitet alls när jag öppnar spelet.. Jag som har sjuttielva spel igång samtidigt för att slippa vänta och nu händer liksom inget alls och helt plötsligt är.det min tur i ALLA spel:eek:

Så har det varit för mig också idag, att jag ibland fått notiser men sen har det tagit en lång stund innan jag ser nån aktivitet.

Nu hittade jag denna tråden :) bättre sent än aldrig! Vore kul att spela mot några av er bukefalister. Adda mig gärna, mickis*
Har lite för få spel igång.....älskar wordfeud nu när man är hemma o väntar på bebis o inte kan göra så mycket annat :)

Ni som skriver "bjud in mig" osv - utmana själva istället. Det finns ju en lång lista på folk som spelar i tråden.

Ni som skriver "bjud in mig" osv - utmana själva istället. Det finns ju en lång lista på folk som spelar i tråden.

Fördelen med att skriva här är att då bjuder de som vill spela in. Innan jag skrev så bjöd jag in ett par från listan som nekade. Orkade inte fortsätta chansa på vilka som ville spela utan skrev här och jodå, flera bjöd in :)

Dock kan det ju vara smart att lägga till sig själv i listan ändå.

Det kanske kan hjälpa att uppdatera till den nya versionen som släpptes i går (v. 1.2.8)?

Annars kanske det är överbelastat för att det är för många som spelar samtidigt, det brukar kunna extra besvärligt att spela på kvällarna...

Ni har suttit o pratat om fusk, jag vill ju spela ett ärligt spel och vet inte vilka som fuskat :angel:

Jag ska bjuda in några (typ alla...) ikväll. Orkade inte igår kväll.

Titta på chatten. Tidigare var den vit med messen i rader, avatar bredvid.

I den nya versionen är det svart bakgrund, pratbubblor, inga avatarer.

(Iaf ser det ut så i iphone)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 367
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
4 797

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka