Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är äckligt nervöst, när man själv är uppfödare kan jag ju avslöja
Sedan blev det ju inte bättre att det tog drygt en vacka innan plåtarna ens kom in till skk
Första utskicket funkade inte, så det blev ett till och då funkade det, tack och lov
Ja, förstår att det är ännu värre då. Och speciellt om det är en hund som tänkt gå i avel om allt utvecklas som det ska. Är ju några år kvar till mina valpar ska ögonlysas men jag var riktigt nervöst när det var Leias tur, kändes som om det var så mycket som stod på spel. Men som tur var så var det ju UA på henne!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.