G

Gazzan

Ja min unghäst (5år)har debuterat i 120 nu och de gick bra, ett nerslag ett slarvfel bara i övrigt gick han kanon.

Han har utvecklas så otroligt mycket bara nu under sommaren/hösten.

Bilder kommer snart :banana:

Fler somär stolta mattor till unghästar??

Sv: wiii glad

va kul :banana: :banana:

ja har bara 1½ åringar men ska köpa en 3-4 åring så då kommer ja (förhoppningsvis) vara stolt matte.. :D

Jättestolt matte till unghäst här!!!

Har hoppat 4-åringen för Peter Eriksson nu på eftermiddagen och hon var helt fantastisk och han gillade henne skarpt!!

Älskar de små, de är så positiva! :love:

/C

här är en bild på han ett sv hbl detta kort är dock från början av 2005 då han sattes igång=)

lillenuppstlldiskne.jpg

ojoj ja ni som bor där nere har ju tillgång till bra tränare.=)

Vad roligt grattis.
Jag är lite efter nmd vår 4-åring då hon mer är som 3. har precis börjat komma igång ordentligt med hoppning.
Löshoppat henne och hopptränat henne. Tränaren och löshoppningstränaren gillar henne skarpt. Vårt mål är att i vår ska komma ut på 1m banorna :D

vilken läckerbit han var! Hur stor är han? Grattis till framgångarna!

Själv har jag en sjuåring, men är mer som en 4-5 åring då han inte kunde mer än skritt, trav och galopp på rakt spår när jag fick honom(4månader sen), men som verkligen gjort framsteg :banana:.

Han är undan denna :love: (mitt sto)
Vackrabella2.jpg

ue.Gaspadin uue Hertigen

E Laurin eee Ladykiller

Han hoppar allt riktigt stolt över han, var lite problem i början när han tävlades att han hatade när andra hästar kom för nära då bockade han och höll på.
Men med mkt jobb så fick fodervärden bort de och idag går de hur bra.

Ja jag får mkt besröm över hans modell :love: mitt första uppfödning :D

Ja du han är för dagen 175 och jag hoppas de stannar där, nu håller han på och breddar sig lite och får massa fina muskler.

De roliga är att fast han är så stor är han vändbar som en litet ponny.
Undra om han har ätit gummi denna häst för gummivig är vad han är :D

Ja du min var väldigt sen han med, när han var 2,5 år såg han ut som en älg :crazy: .
Var ju bara å glömma med och sitta på han. Som 3 började vi rida in han men kom lagom in i en växperiod när han kunde trav skritt och galoppen!
Så fick han stå tills han var 4 och då började han dumma sig vid ridning vilket senare visade sig att de va gonit så då fick han vila och fick beahdlingar från topp till tå!
Sen vart han friskförklarad och de var i jan i år och nu är han 5 år och 4 månader :D

De lustiga är hans kallelsenamn... LILLEN :rofl: .. men hav VAR ju liten en gång i tiden

Jag är oxå stolt unghäst matte ;)
min 5åring debuterade 1.30 i september.
Min lilla bebis :love:

Jättefin häst du har!!

Åhhh kul kul.. ja dit är ett tag för min "lille" man=)

stolt över min 4-åriga ungponny jag har på foder!

igår var vi på hans 4e lokala tävling någonsin och vi nollade både LD och LC avd B =D
enda felfria ungponnyn i LC oxå.
han kändes superfin och jag är jättenöjd över honom :).
här är en bild
uppstllda5.jpg

har en arab på 15 år som better sig som en unghäst. hon ahr abra gått i rätt form i snart ett år, pga av våran gemensamma kunskap. MEn nu är hon fin, bild från sommaren:

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: Viva
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 653
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 843
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Tjockistråden 4
  • Valet i USA