Vad har hänt med Delas pannlugg?![]()
Och tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har hänt med Delas pannlugg?![]()
Haha, ja du... @WelshCob fick kapa den efter att några elaka kardborrar byggt bo där. Hon ser lite fånig ut, men sssh, säg inte det till henne. Jag får frisera lite nån dag.
Och tack!När de landat i sitt nya hem och vi lärt känna varandra tänkte jag försöka förvalta minnet av denna odramatiska första resa. Det ska last- och åktränas tills de somnar bara de ser transporten!
![]()
Förstår dig till fullo... Bara att ringaHaha kul att Dela och Kelyddon hamnat på Buke! (bor inte långt ifrån stuteriet, brukar fota fölisar på sommaren)
Ville bara skriva liten rad här för att jag är SÅ JÄKLA SUGEN PÅ ATT KÖPA MIG EN COB... Haha
Jag var bara tvungen att få ur mig det någonstans, går och sucktar dagarna i ända och har inte ringt säljaren än. Men ska nog ta och göra det imorgon. De är ju så fina och har varit en ras jag älskat att rida, man vill ju äga en själv![]()
Blev ingen cob, ägaren svarar inte och annonsen är borta nu så han är nog redan såld tyvärr :/