Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lilleman var på löshoppning i söndags och skötte sig bra! Han hade inte sönder alla plastband denna gång, dock så behöver han få lära sig att hoppa på ett sätt så han rundar ryggen mer. Kanske vi vågar åka på treårs i alla fall
En bild från i söndags:
Då var kontraktet påskrivet för min nya ️!
En treårig rödtott som kommer hem till mig i vår.
En från Edition's?
Då såg jag rätt. Bra val, jag valde mellan henne ooch min Donna :-)Jepp! Editions Miss Kathe e. Fjordglimt sir thomson
Då såg jag rätt. Bra val, jag valde mellan henne ooch min Donna :-)
Haha, japp. Hon är jättefin och jag hade allra helst tagit med mig båda! Superstort lycka till!!Haha vilken tur att du valde så! Jag blev helt såld på Kathe
Tack! Hur kommer det sig att valet föll på Donna?Haha, japp. Hon är jättefin och jag hade allra helst tagit med mig båda! Superstort lycka till!!
Tack! Hur kommer det sig att valet föll på Donna?
Det där känner jag igen... Heliwr är supersocial och vill hälsa på alla. Kan det komma från pappa Mathias tro
Dunder älskar barn Han är alltid först fram och vill hälsa.
Jag har anmält oss till "säker häst" träning i april!! Det blir träning för hon som tränar Sthlm polishästar, kommer inte ihåg vad hon heter.. Ska bli så kul!
Nu har jag påbörjat hästhämtning!
Eller jag är på väg till tåget för att åka och hämta hästbuss för B-kort, själva hämtningen sker inte förrän på söndag. Det känns bara som att äventyret börjar nu!
Jag glömde dock påsen med grimmorna... Får försöka köpa ett par grimmor av @WelshCob
Nu är de här! Resan gick helt oproblematiskt, de gick rakt in i transporten och listade ganska snabbt ut hur de skulle vända sig utan att mosa varandra (körde mor och son lösa), och sen stod de mest och sov.
När vi kom fram klev de av transporten som om de gjorde långresor minst en gång i veckan, hur coola som helst. Hade kört upp bussen så vi lastade av direkt in hagen, supersmidigt. Lät mamma kliva runt mig lite bara så att jag hade koll på att hon inte skadat sig, släppte lös och de knatade iväg och... började beta. Spanade lite på kompisarna tvärs över vägen, men inget spring, ingen oro, ingenting. Så skönt!
Jag stod mest och glodde på dem och log fånigt och glömde att fota, och när jag kom ihåg kameran hade ju K hunnit rulla sig, så klart. Och det blev världens sämsta bilder. Men är är de i alla fall.