Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt det!
Musse har nog minst 1 dm men han går ju på lösdrift med. Så lång och fin man din har, hur gammal är hon?
Söt! Vem är ponnyn undan och efter? =)
Min har inte mycket päls att skryta med heller, ser dock ut att ha lite mer än din iaf. Då går hon ute på lösdrift. Fixar allt busväder utan problem också. Skönt med en nakenhäst efter flera år i täckesträsket.
Hon är 4 år (3,5) Efter Fjordglimt Sir Thomson och u: Editions Miss Daze.Jo, hon står ju på box 1,5 år till, sedan blir det lösdrift och hopp om en naken häst.
Hon är ju klart alldeles för snäll och ranglåg, vilket redan har resulterat i en hel hög trasiga täcke, så här lappas och lagas det..
Har bokat in två visningar för Welsh domare i år.Första gången med häst för mig. Tänker ju dock inte klippa den där manen.... Så jag får lite rebelliskt smyga in med en flätad häst
. Mamman snubblade på 37p under sin treårsvisning och pappa, Fjordglimt Sir Thomson är ju inskriven i kval.bok. på 41p. Så det ska bli intressant att se vad de säger om min, hon räknas dock som 4 åring nu mer.
![]()
![]()
Hur gör ni med era åringar när det är utställning? Jag tänker inte att jag ska duscha Dunder, han står ju på lösdrift. Jag ska dock försöka få all man på en sida, vilket sätt är lättast att göra det?
Här har vi fått massor med snö nu! Skönt att slippa blasket och leran!
Blir den inte bara stående rakt upp då? Är det nån viss teknik med att liksom fläta över?Fläta över manen, det brukar funka bra även om man inte blöter den.
Jag tror han är ca 145 nu i mkh. Undrar hur mkt till han växer. Han är född slutet av Maj 2013.
Han har långa ben och hög rumpa, hon jag köpte han av trodde 158-160.Oj, han kommer att bli stor!
Jag ska till utställningen! Raggig som få är han men men
Jag är sååååååå sugen på din prins! Tänk om jag haft pengarna! Jag hade tagit honom direkt!