Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, något föl lär det bli. Eller två. Problemet är väl att jag lär vilja behålla dem alla själv, och då kan det inte bli så många föl.Verkligen menat att det skulle bli så då! Har du tänkt att ta fler föl på mamman?
Kan inte svara på din fråga tyvärr men är nyfiken själv!Ställer ni ut era hästar? Jag är jätte sugen på att prova och såg att de var en utställning 2 mil här ifrån på alla hjärtans dag! Men båda mina är ju lurvbollar?! Och jag förmodar att de är fler som har lurviga hästar? Eller är alla klippta som visas?
Jag googlade och hittade en sida där det verkade som många utställningar var samlade och med mycket information! Vet inte om gemene utställningsman tycker den är vettig, men jag som inte vet nåt tyckte det verkade informativt! ;-)Hihi sån är jag också men men de ska nog gå bra! Men hur ska manen vara, vad har hon på sig?, vad ska jag ha på mig! Men men blir nog bra....
Ställer ni ut era hästar? Jag är jätte sugen på att prova och såg att de var en utställning 2 mil här ifrån på alla hjärtans dag! Men båda mina är ju lurvbollar?! Och jag förmodar att de är fler som har lurviga hästar? Eller är alla klippta som visas?
Min cob blev vist inte fluffig alls!
Är van vin min gamla ridponny som fick en dm fluff.
![]()
![]()
![]()
Min cob blev vist inte fluffig alls!
Är van vin min gamla ridponny som fick en dm fluff.
![]()
![]()
![]()
Aha va roligt! Ja de kan jag tänka mig, framgång är ju kulvet inte alls hur min ser ut i mina ögon är hon jordens vackraste men tror inte riktigt de är så
Märker du stor skillnad på bedömningen på de olika utställningarna?!
De här är en utställning som Örebro ponnyavelsförening anordnar på kvinnersta skolan!
Vad har jag på mig?! Å kondis de vete tusan hihi! vi övade på att springa igår de går sådär, hon är väldigt skeptisk mot allt nytt man gör med henne och att springa med oss är väldigt märkligt speciellt när vi placerar oss så långt bak... I vanliga fall får man ju inte ens gå brevid... sen hoppas jag inte de vill ta nått på henne, främmande människor som ska klämma på henne är inte heller någon hitt :-P Hon är väldigt speciell min fröken dessutom väldigt rädd för små tjocka ponnysar och halva gänget anmälda ponnys var shettisar men men vi får se de som träning