Welsh cob i stora lass!

@Stereo Jag har tränat med pilatesbol som får trilla av, vid stillastående och i skritt, samt snörat fast den i sadeln så har hon travat med den :D hehe den skumpade filt :p.

Haha, madrass kanske vore något att gå vidare med! men alternativt kanske man bör hyra in en stuntkvinna :devil:

Här är min cob som blivit 2år.
Melinda%20maj%202015_zpsl49cgsj7.jpg

Isak%20och%20Melinda%20maj15%202_zpstlg0vaxv.jpg

melindamaj15%208_zpss9zskccc.jpg

Fin! :love: Den påminner om en cob jag tittade på i vintras. Vad är det för stam?

Vilken räcerrumpa! Ser vänlig ut :love:
Hi hi, ja hennes rumpa börjar äntligen lugna ned sig lite, hoppas framdelen snart är ikapp!;)

Fin! :love: Den påminner om en cob jag tittade på i vintras. Vad är det för stam?
Hällebo Miss Melinda
f-2013
e. Mr majkman
u. Beech-Hay Myth ue. Pentrefelin Taliesin

Jag köpte henne som föl och längtar nu tills nästa sommar då inridningen äntligen börjar.
Om hon är i en fin växt fas i aug så kanske vi åker till riks i Skara.

Hon är jättefin @mira2013! Kul att hon är efter Mr Majkman, han står på min lista som en potentiell partner till Dela. :)

Om hon är i en fin växt fas i aug så kanske vi åker till riks i Skara.
Det här påminde mig, är det någon mer som planerar att åka till riks, med eller utan häst? Jag skulle vilja åka och titta i alla fall, vore kanske kul med en welsh-buketräff?

Hon är jättefin @mira2013! Kul att hon är efter Mr Majkman, han står på min lista som en potentiell partner till Dela. :)

Det här påminde mig, är det någon mer som planerar att åka till riks, med eller utan häst? Jag skulle vilja åka och titta i alla fall, vore kanske kul med en welsh-buketräff?

Min plan var att visa på riks. Men min lilla skrutt kommer nog behöva mer tid på sig. Funderar dock på att åka själv och titta i alla fall.

Ja, min ska nog troligtvis. Planen är så iaf och sen treårstest i höst.

Säger som vanligt... Kul att läsa och se bilder på alla fina cobisar :love:

Här kommer ett par nytagna foton på min lilla Märta. Tyvärr så är det stängselstolp mm på bilderna men det går inte att ta foton inne i hagen för är man så nära så ska man mysa :love: o då får jag bara kort med mulen på ;) Planen för oss är riks i augusti och inridning antingen i sommar eller till hösten.
_20150522_144219.JPG

_20150522_144123.JPG

OT som bara den men...
Alltså herregud vad söta Welsh Cobbar är alltså :love:
Kan sitta i tråden i timtal bara för att titta på alla sötnosar.

Har själv dock väldigt begränsad erfarenhet av WC i verkliga livet så att säga. Har endast ridit en, en ung (då 5-7 år) liten valack på 127-129 cm, som var envis och slickade på allt och alla hela tiden :D

Här kommer ett par nytagna foton på min lilla Märta. Tyvärr så är det stängselstolp mm på bilderna men det går inte att ta foton inne i hagen för är man så nära så ska man mysa :love: o då får jag bara kort med mulen på ;) Planen för oss är riks i augusti och inridning antingen i sommar eller till hösten.
_20150522_144219.JPG

_20150522_144123.JPG
Ja, har man en cob så har man tusen foton med Mule i kameran <3

Vad hon ser fin och välväxt ut! Är hon tre eller fyra?

Ja, har man en cob så har man tusen foton med Mule i kameran <3

Vad hon ser fin och välväxt ut! Är hon tre eller fyra?
Tack, kul att du tycker det! Att man tycker det själv är ju en sak men alltid kul att höra det från någon annan :) Hon är tre.

Haha, skönt att höra att det inte bara är jag har mulbilder ;) Fast det har ju sin charm med dessa hästar som vill vara i famnen hela tiden :love:

Blomman bjuder just nu på en galet härlig känsla! Vi satsar på att komma ut på någon dressyrtävling under året :):nailbiting:

Vi har lite dåligt med fotohjälp just nu, men en mobilbild kan vi bjuda på iallafall :up:
Han är så fin! En av mina favorithingstar faktiskt <3
Hade hoppats få se honom förra året (sambon verkar ha släkt som vet vem du är) men ni var inte på plats då när vi var ner och hälsade på.

Han är så fin! En av mina favorithingstar faktiskt <3
Hade hoppats få se honom förra året (sambon verkar ha släkt som vet vem du är) men ni var inte på plats då när vi var ner och hälsade på.

Tack, vad roligt att du gillar honom :)
Jaha, så de är du, då har jag hört om dig och detta! Tänk att det prickade in den enda veckan på hela året som vi inte va där :P Hoppas vi ses nästa gång ni kommer till Halmstad :)

@Stereo kul att du gillar honom :)

• Gilla
Reactions: Io

Jag var med på riks förra året med min. Hade gärna varit med igen men det får jag planera för längre fram. Jag kommer vara rätt stor om magen då (gravid) så kan inte springa med honom själv, så ska bara infria min man i planerna :angel:

_20150522_144219.JPG

_20150522_144123.JPG
Fin hon är. Jag har inte hängt med här på sistone, vad har hon för stam?
Kanske vi ses på riks då. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 830
Senast: Lhas
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 898
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 443
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 176

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår

Hästrelaterat