Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är min cob som blivit 2år.
Hi hi, ja hennes rumpa börjar äntligen lugna ned sig lite, hoppas framdelen snart är ikapp!Vilken räcerrumpa! Ser vänlig ut
Hällebo Miss MelindaFin! Den påminner om en cob jag tittade på i vintras. Vad är det för stam?
Det här påminde mig, är det någon mer som planerar att åka till riks, med eller utan häst? Jag skulle vilja åka och titta i alla fall, vore kanske kul med en welsh-buketräff?Om hon är i en fin växt fas i aug så kanske vi åker till riks i Skara.
Hon är jättefin @mira2013! Kul att hon är efter Mr Majkman, han står på min lista som en potentiell partner till Dela.
Det här påminde mig, är det någon mer som planerar att åka till riks, med eller utan häst? Jag skulle vilja åka och titta i alla fall, vore kanske kul med en welsh-buketräff?
Hon är jättefin @mira2013! Kul att hon är efter Mr Majkman, han står på min lista som en potentiell partner till Dela.
Det här påminde mig, är det någon mer som planerar att åka till riks, med eller utan häst? Jag skulle vilja åka och titta i alla fall, vore kanske kul med en welsh-buketräff?
Ja, har man en cob så har man tusen foton med Mule i kameranSäger som vanligt... Kul att läsa och se bilder på alla fina cobisar
Här kommer ett par nytagna foton på min lilla Märta. Tyvärr så är det stängselstolp mm på bilderna men det går inte att ta foton inne i hagen för är man så nära så ska man mysa o då får jag bara kort med mulen på Planen för oss är riks i augusti och inridning antingen i sommar eller till hösten.
Tack, kul att du tycker det! Att man tycker det själv är ju en sak men alltid kul att höra det från någon annan Hon är tre.Ja, har man en cob så har man tusen foton med Mule i kameran
Vad hon ser fin och välväxt ut! Är hon tre eller fyra?
Han är så fin! En av mina favorithingstar faktiskt
Roligt! Och håller med @Io, han är en av mina favoriter också.Blomman bjuder just nu på en galet härlig känsla! Vi satsar på att komma ut på någon dressyrtävling under året
Självklart kommer vi ihåg Alert... Vad fin han ser ut och han ser inte så liten ut längre...Någon som kommer ihåg en liten Alert?
Han är så fin! En av mina favorithingstar faktiskt
Hade hoppats få se honom förra året (sambon verkar ha släkt som vet vem du är) men ni var inte på plats då när vi var ner och hälsade på.
Självklart kommer vi ihåg Alert... Vad fin han ser ut och han ser inte så liten ut längre...
Fin hon är. Jag har inte hängt med här på sistone, vad har hon för stam?Säger som vanligt... Kul att läsa och se bilder på alla fina cobisar
Här kommer ett par nytagna foton på min lilla Märta. Tyvärr så är det stängselstolp mm på bilderna men det går inte att ta foton inne i hagen för är man så nära så ska man mysa o då får jag bara kort med mulen på Planen för oss är riks i augusti och inridning antingen i sommar eller till hösten.
Någon som kommer ihåg en liten Alert?