Sv: VM- Tråd

Står ju att de ska sända från 14:45, men inget händer för mig, står bara å laddar, e d så för er med? :crazy:

Då såg jag inte i syne då. Tyckte också att det var främst i travprogrammet. Skulle sätta en slant på att den hästen inte fullföljer hela tävlingen, tyvärr. Tyckte det var aningens märkligt att han ens fick fullfölja hela dressyren utan minsta kommentar.

Jag reagerade också på att den såg oren ut, men trodde det var bara jag eftersom det inte sades nåt.

ja det ärv lika för mej men jag tror de har flyttat fram det 1 tim, första start deras tid är 10.00

Min är igång och det står att det börjar kl 16, nu är det massa reklam

**knapplån**

:eek: :eek: :eek: :eek: OMG, om vi får in alla våra resterande ryttare i mål utan några större missar har vi ju en ärlig chans på medalj! Tråkigt på tyskan dock, riktigt trevlig ritt i övrigt. Fin häst också. :/

Edit: Trodde att hon var deras andra uteslutna lagryttare, vilket hon inte var om jag förstått rätt? Så Tyskland är fortfarande med i matchen. Men ändå, jämnar iaf. ut oddsen lite efter Lindas uteslutning.

Senast ändrad:

4:e hindret tror jag, första vattnet i alla fall.

Stackars Simone Deitermann fall på sista hindret.

Victoria en vägran hittills tydligen snart i mål
edit Victoria i mål en vägran tid 11,26 så det blir några tidsfel oxå 76 nånting

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tävling Jag håller som bäst på att skaffa mig det som behövs för att kunna börja tävla. :crazy: Läst lite i TR, anmält mig till grönt-kort-kurs...
2
Svar
20
· Visningar
2 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka