Sv: VM- Tråd

45 och ledning men det är inte så många som ridit än. Tyckte dock Bullen såg lite seg ut faktiskt och Linda såg lite besviken ut efter ritten

Ja, det var väl inget som gick helt snett, men lite mer framåtbjudning hade ju inte skadat, hon fick ju driva som en galning. Men ritten var nog tillräcklig för att hon ska ha en chans på topp 10 om hon inte gör bort sig i terrängen eller hoppningen.

Någon som vet om Lucinda eller Clayton är med i år, och isf., startar de idag? :)

Tyvärr varade det inte så länge, hon blev slagen av ryttaren efter, Paul Tapner på Inonothing, som fick drygt 43

Hittar inte denna pdf-fil, ngn länk kanske? Vore supersnällt. :) Bara så man vet när man ska springa till datorn för att se på svenskar. :D

Bara för att jag var så långsaam nyss...

Victoria red in på 65%, vet inte hur många straff, men hon ligger på 9-e plats just nu iallafall

Vilka är det som rider i laget ?

Njä, tydligen rider inte Dietermann i tyska laget så sverige ligger just nu tvåa ev de lag som har haft 2 lagryttare inne

Så, nu har alla lagens 2a-ryttare ridit och Sverige ligger efter 1a dagen på bronsplats! Snyggt jobbat!

Skulle bara vilja tipsa alla om eurosports webb-tv. Det kostar typ 50 spänn för en månad (=hela vm) och då får man ju se grymt mycket mer än på svt.

Värt!

Svt suger (de har svikit oss hästfolk igen fast dem ständigt lovar)!

Liknande trådar

Tävling Jag håller som bäst på att skaffa mig det som behövs för att kunna börja tävla. :crazy: Läst lite i TR, anmält mig till grönt-kort-kurs...
2
Svar
20
· Visningar
2 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka