Sv: VM- Tråd

Nu är laget uttaget och Viktoria och Malin står utanför.. Helt klart rätt beslut tycker jag!

Lite märkligt uttalande av Malin iof kan jag tycka :confused: Men iof så har hon ju blivit klantigt citerad förr...

"Det är klart att jag hade velat vara med i laget, man blir ju lite besviken och funderar på om de inte riktigt tror på en. Men samtidigt så har de ju skickat hit mig. Jag ska gå in för att göra en bra tävling, säger Malin Larsson."

Klantigt citerad? Nej.
Det var precis så hon sa.

lånar min egen knapp

I den lokala morgontidningen liknades Bullen vid tjuren Ferdinand som blygt kikade in på den stora arenan :confused:.

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska tycka om den liknelsen. Så vad tycker ni som såg ritten. Gjorde Bullen en Ferdinand?

lånar min egen knapp

I den lokala morgontidningen liknades Bullen vid tjuren Ferdinand som blygt kikade in på den stora arenan :confused:.

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska tycka om den liknelsen. Så vad tycker ni som såg ritten. Gjorde Bullen en Ferdinand?

Nja.. han såg ganska (snällt sagt) seg ut men gjorde det han skulle. saknade "det där extra" för högre poäng.
9 på ryggningen och fina byten :)
Såg så många som hade stora problem med ryggningen och bytena.

lånar min egen knapp

Det var ju Linda själv som gjorde den liknelsen med att hans personlighet i dressyren är som tjuren Ferdinand men att han blir som en tiger i terrängen.

Det var ju Linda själv som gjorde den liknelsen med att hans personlighet i dressyren är som tjuren Ferdinand men att han blir som en tiger i terrängen.

Sorry det framgick inte riktigt i min morgontidning att det var Linda själv som gjorde den liknelsen.

lånar min egen knapp

Än en gång - det var precis så även Linda sa. Tror ni att vi journalister hittar på hej vilt?

Vad synd, jag hade hoppats på ett felcitat :crazy:

Tja, jag förstod precis vad Malin menade. Det första jag hade tänkt om jag inte blivit uttagen till ett lag hade varit detsamma - jahapp, då tycker de nog inte att jag är tillräckligt bra för laget. Men, de har ju skickat hit mig, så de måste ju ändå tycka att jag inte är en sopa. Typ.

kl
Suck, självklart missade jag Niklas ritt. Kom in precis när han som leder red. Jaja.

Hur räknas straffen ut egentligen?

Jag har aldrig påstått att någon hittar på men det framgick inte att det var ett citat i morgontidningen och min morgontidning har tidigare skrivit lite underliga saker i hästsammanhang.

Senast ändrad:

Tja, jag förstod precis vad Malin menade. Det första jag hade tänkt om jag inte blivit uttagen till ett lag hade varit detsamma - jahapp, då tycker de nog inte att jag är tillräckligt bra för laget. Men, de har ju skickat hit mig, så de måste ju ändå tycka att jag inte är en sopa. Typ.

Om man skall se det rent resultatsmässigt så njaa då är dom andra bättre och det borde inte ha kommit som en överraskning vilket man fick intrycket av att det gjorde.

Än en gång - det var precis så även Linda sa. Tror ni att vi journalister hittar på hej vilt?

Chill, chill... du kan ju inte påstå att någon aldrig blivit felciterad av journalister i tidningar förr :confused: Det hände tex Malin när buttakriget var igång..då fick hon ju gå ut i tidningen och dementera för att journalisten hade virrat ihop saker och ting.

Asså, helt galet! Fatta, just nu LEDER svenska laget, före både GBR å GER, jävligt coolt om ni frågar mig! :banana::banana::banana::banana:

Liknande trådar

Tävling Jag håller som bäst på att skaffa mig det som behövs för att kunna börja tävla. :crazy: Läst lite i TR, anmält mig till grönt-kort-kurs...
2
Svar
20
· Visningar
2 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka