Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
http://www.normandy2014.com/live/1/saut-d-obstaclesÄr det någon som hittar oneline resultaten eller är de ej igång?
Borde inte Schwizers sidohoppning räknas som en vägran? För det blir ju en extra volt
Jag tittar (eller, alltså, officiellt jobbar jag, men om man har hoppningen på den minsta skärmen är det ok, eller hur?!)
Hittills ser det ju nästan ut som om det är vanliga dödliga ryttare, trillas ju av till höger och vänster
AMAZING runda av Peder & Sibon
Jag tittar (eller, alltså, officiellt jobbar jag, men om man har hoppningen på den minsta skärmen är det ok, eller hur?!)
Hittills ser det ju nästan ut som om det är vanliga dödliga ryttare, trillas ju av till höger och vänster
Kikade lite extra på vägen och nej, han korsade aldrig !Fast han korsade aldrig sin egen väg innan han hoppade hindret, så det var ju aldrig en riktig volt? Eller? Tog ju dock en himla massa extra tid ändå.
Men det är väl som bed. C det här och om jag inte minns helt fel får man inga fel för första vägran. Eftersom det är en ren tidshoppning så rullar ju klockan iväg ganska ordentligt vid en vägranBorde inte Schwizers sidohoppning räknas som en vägran? För det blir ju en extra volt
Men det är väl som bed. C det här och om jag inte minns helt fel får man inga fel för första vägran. Eftersom det är en ren tidshoppning så rullar ju klockan iväg ganska ordentligt vid en vägran
Är väl ca 10 ryttare kvar till Alexander!Jag jobbar. Jättemycket. Hela tiden. Nästan... Men så länge jag ändå gör mina arbetsuppgifter borde det vara ok.
Är det någon som vet när Alexander startar? Har snart lunch, så jag kan titta då, men måste ju gå och köpa lunch också. Vill inte missa medan jag handlar!
Det tror jag, alltså att han blivit utesluten. Det borde ha räknats som en olydnad då han passerade hindret även om han inte korsade sin egen väg.Ja det är det ju, men om han hade fått en "riktig" vägran efter denna runt-ridning, hade han blivit utesluten då eller hade det räknats som en första vägran?
Är väl ca 10 ryttare kvar till Alexander!