Sv: Vita hår = bristsymptom?
Om tarmarna sitter fast i manken då måste väl lungorna sitta fast i ländkotorna.
PL
Om tarmarna sitter fast i manken då måste väl lungorna sitta fast i ländkotorna.
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
peter_lundin skrev:Mitt inlägg ju var inte riktat till dig,jag förstod ironin, den var bra.
Mina frågetecken gäller "mumbo jumbo malambumbo" inlägget.
PL
Jag trodde att njurarna satt där, strax under huden... Kanske sadeln inte trycker på njurarna - den kanske trycker på lungorna och orsakar bronkit?peter_lundin skrev:Om tarmarna sitter fast i manken då måste väl lungorna sitta fast i ländkotorna.
PL
malumbub skrev:HALLÅ! Tänk lite! SJÄLVKLART behöver inte alla vita tecken eller fläcker eller hår bero på nån brist, vilket jag trodde framkom av mina svar. Jag försökte bara ge en alternativ anledning till nya märken...
Men det kanske ni inte förstod?
gejsa skrev:Ja du! Det är ju precis det som vi gör. Tänker lite själva.
Vi tycker bara att DU funderar och tänker lite konstigt.
ylvali2 skrev:Nej nej, det beror naturligtvis på tarmarna kring manken.... Kanske järnskor har något med saken att göra också?
malumbub skrev:Jag har fått höra att vita hår runt tarmarna, t ex uppe vid manken, kan uppkomma då hästen har problem med nån störning i just det området. Och med tanke på vilken häst det gällde, så kan jag mkt väl tänka mig det.