Jag undrar i min tur varför man dessutom väljer att göra det godaste godiset i historien (special nougadorer) så lika center och plopp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar i min tur varför man dessutom väljer att göra det godaste godiset i historien (special nougadorer) så lika center och plopp
Såg ett program för några år sedan om en flock babianer som levde på en soptipp i Israel. De hade en fiende, och det var vildhundar som kom in i deras revir och dödade babianer. Babianerna hade en jättehäftig lösning, de födde upp egna hundar som de präglade på babianer och som sedan bodde i flocken och försvarade dem. Ingen visste hur det hade börjat men man fick se på filmen när tiken lämnade sina valpar ( gissningsvis vid 6-7 veckor) längst ner i en ravin där de bodde och sedan var det babianerna som tog över omvårdnad och fostran av valparna. Tiken anslöt till den stora flocken och levde där tillsammans med alla babianer, över hundra stycken, ett tiotal hundar och även katter? Jag har för mig att programmet hette typ, Den pågående evolutionen.
Visste ni att älgar inte har några framtänder i överkäken? Bara tandkött!
Jag kikade i munnen på en skjuten älg en gång och trodde det var nåt fel på den men de ser ut så. Lite märkligt med tanke på vad de tuggar i sig!
Det visste jag inte heller!Samma med kor, och andra idisslare
Det är ju exakt samma bild på center och plopp!