Visst ska Butros behålla sin fina avatar?

Enya

Trådstartare
Eftersom det hintades något om att han tänkte byta sedan :eek: så tycker jag att vi ska ha omröstning. Det var visst tänkt från början att ha den under oktober, men kanske kan vi få se den ända fram till jul?

Är ni med på tåget? :)

Visst ska @Butros ha kvar sin avatar med rosa snickarbrallor till jul?:bump:

@Butros än så länge har du en ja-röst! :) Och, eftersom det är buke, så.. tar du illa upp så ber jag om ursäkt och käkar upp mina vingar! :) Men jag tror att du har förstått att jag inte är elak. :)

Eftersom det hintades något om att han tänkte byta sedan :eek: så tycker jag att vi ska ha omröstning. Det var visst tänkt från början att ha den under oktober, men kanske kan vi få se den ända fram till jul?

@Butros än så länge har du en ja-röst! :) Och, eftersom det är buke, så.. tar du illa upp så ber jag om ursäkt och käkar upp mina vingar! :) Men jag tror att du har förstått att jag inte är elak. :)
Nej, jag tar absolut inte illa upp. Däremot kanske det kommer några i vita rockar och tar hand om dig. ;)

Enda problemet är att det förmodligen endast är de som gillar avataren som kommer att skriva. ;)

Joho.

Jag vill också att du har kvar avataren. Det finns alldeles för få vettiga avatarer (bl.a. därför som jag inte har någon, har inte hittat nåt vettigt)
När det äntligen dyker upp en alldeles strålande bild så vill vi ha kvar den!
Tanken var bara att vara rosa under oktober då många på olika sätt använder den färgen för att visa sitt stöd för rosa bandet. Sedan är det naturligtvis inget som hindrar att ha den kvar till jul, som @Enya föreslog.

Jag saknar pepparkakshuset lite, men rosa är fint.
Det brukar vara så, att de som har sett "pepparkakshuset" vill att jag använder det som avatar. Just nu är det emellertid inte aktuellt. En självmordsattack på det torg i Sana'a, där jag ofta vistades, gör att Jemen just nu inte känns lika lockande.

Idag bytte jag tillbaka till mitt gamla pepparkakshus. Den rosa avataren tänkte jag ursprungligen endast ha under Rosa-bandet-månaden oktober, men när @Enya och några till ville att jag skulle ha den kvar, bestämde jag mig för det. Nu har jag emellertid tappat lusten för att använda den.

I en annan tråd har flera seniorer varit direkt otrevliga mot mig, därför att jag har engagerat mig i en fråga som de anser att en man inte skulle kunna ha någon erfarenhet av. Varför män inte skulle kunna förstå, att det är obehagligt att se foster dö, förstår jag ännu inte. Däremot inser jag, att jag aldrig kommer att kunna få någon egen erfarenhet av bröstcancer.

Som en eftergift till dem som anser att män inte ska engagera sig i det de inte har egen erfarenhet av tar jag bort min rosa avatar. Jag ska inte mer här visa mitt stöd för rosa bandet. Det måste vara en himmelsk lycka för dem att ha drivit bort en man från en kvinnofråga.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 441
Tjatter Richard III var den siste engelske kung som dog på slagfältet. Hans död gjorde slut på det blodiga Rosornas krig och – säger vi nu –...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
16 850
Senast: Emtherlia
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 415
Senast: Niyama
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 448
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30