Visst gör det ont när knoppar brister

Hatar inte du när det händer?!?

Det är verkligen så himla jobbigt när en vill näthata och ändå sitter där med massa bilder på söta kattungar med lustiga texter till. Vart tog hatet vägen?!?
Det är fruktansvärt. Det näthatas alldeles för lite i dagens PK-Sverige... Och det är alldeles för mycket söta kattungar. Vart är världen på väg, undrar jag?

Det är fruktansvärt. Det näthatas alldeles för lite i dagens PK-Sverige... Och det är alldeles för mycket söta kattungar. Vart är världen på väg, undrar jag?

Bara för dig :love:

tumblr_mrfp8sxXlH1s88sv8o1_250.gif

HA Jag är ikapp! Fast jag känner mig rätt slut, först körde jag två timmar i bilen, men det var kul för det var 120 rätt långa sträckor! Sen har jag gått och gått och gått, babblat och klämt och känt på grejer, svurit lite över regn och sen körde jag två timmar hem igen, mindre kul eftersom det ösregnade och jag vågade inte riktigt trycka på lika mycket. :down:
Nu ska jag försöka få ihop lite kvällsmat till mina huliganer...
huligan.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar