R
Raderad medlem 6459
Mina fötter luktar popcorn.
För den som undrar.
För den som undrar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För den som undrar.
Inget, bara haft på mig skor och gått mycket. Mycket mystiskt!och vad har du gjort med dem?!
Jo men så var det ju! Det förklarar ju allt.@niphredil: Det var inga majskolvar eller enhörningar inblandade då?
Som alltid, kära du.
Intet nytt under solen här inte.
Vi kan väl hoppas att det kommer att ändra sig i framtiden men jag skulle inte sätta så mycket som en tia på det.Mycket tragiskt.
Nej, det var värre än så. Jag sov!Är det alltså virkning som är botemedlet mot "för tidigt trådlåsning"? Verkar vettigt i och med att det upptar både händer och kräver viss koncentration.
Det är fruktansvärt. Det näthatas alldeles för lite i dagens PK-Sverige... Och det är alldeles för mycket söta kattungar. Vart är världen på väg, undrar jag?Hatar inte du när det händer?!?
Det är verkligen så himla jobbigt när en vill näthata och ändå sitter där med massa bilder på söta kattungar med lustiga texter till. Vart tog hatet vägen?!?
Månen är en riktig sur så jag förstår dig.Ursäkta den bristfälliga stavningen... jag o månen är inte sams alls.
Det är fruktansvärt. Det näthatas alldeles för lite i dagens PK-Sverige... Och det är alldeles för mycket söta kattungar. Vart är världen på väg, undrar jag?
För den som undrar.