Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte helt säker men jag tror det är en maträtt. Den smakar nog inte särskilt gott, däremot. Innehåller säkert massa läskig lever och grejs.
Bara för att vara totalt random (och för att jag kan) så tänker jag härmed pricka den här tråden
@Mumorsan Okej, men vem är snubben på bilden?
@Mumorskan Ja SÅ trög är jag inte. Fattar att det är något gamegrej, men jag fattar inte riktigt varför man gör det. Men ja, så gillar jag inte JOLT heller.
Låter bra. Fast är han i Koskullskulle och ser en massa prickar nån annan dag och vinkar, då blir nog mina hundars uppfödare lite fundersam. Normalt sett är jag rätt oprickig... Även om mina två möjligtvis har mer prickar tillsammans än alla de övriga har sammanlagt. Lill-skiten är fasligt kraftigt tecknad...Jag har sagt åt särbon att ser han någon med en massa prickar så ska han vinka fast han bor inte i Gällivare utan i Malmberget (bredvid höghuset enligt honom). Men om någon i en Drillconbil vinkar så vet du ju vem det är
Gör du båda sakerna samtidigt eller delar du upp det? Jag tycker det är så svårt att hitta en lagom balans mellan näthat och balkonglådor, det blir liksom lätt att det ena eller andra får för mycket fokus alternativt att jag går all in på båda och är som en zombie när helgen är slut.Näthata och fixa balkonglådor. Det regnar och jag är sur som ättika.
Jag känner samma. Det brukar sluta med att jag inte gör något av det och istället surfar efter fluffiga, rosa kaniner på nätet.Gör du båda sakerna samtidigt eller delar du upp det? Jag tycker det är så svårt att hitta en lagom balans mellan näthat och balkonglådor, det blir liksom lätt att det ena eller andra får för mycket fokus alternativt att jag går all in på båda och är som en zombie när helgen är slut.
Jag känner samma. Det brukar sluta med att jag inte gör något av det och istället surfar efter fluffiga, rosa kaniner på nätet.
Lyllos dig @Hyacinth som orkar näthata. Jag lägger all min energi på nysningar, hostningar och virkning. Virka med feber är dubbelt så bra - man får göra om allt flera gånger.
Är det alltså virkning som är botemedlet mot "för tidigt trådlåsning"? Verkar vettigt i och med att det upptar både händer och kräver viss koncentration.