Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mammas: Romankåtisk är när man kan ha lite förspel (inte för mycket!) innan man hoppar på.
Hmm, kan du specificera "lite"?
@Killaloe Dessutom är tvättmaskinen bara en portal, riket bakom ligger inte I tvättmaskinen!
Det där förklarar ganska mycket faktiskt. Jag har undrat varför så många män jag träffar är skitstövlar. Nu vet jag, de kommer från riket bakom toalettstolen. Någon som kan tipsa på hur man får kontakt med någon från riket bakom bankvalvet?@Killaloe Dessutom är tvättmaskinen bara en portal, riket bakom ligger inte I tvättmaskinen!
Det där förklarar ganska mycket faktiskt. Jag har undrat varför så många män jag träffar är skitstövlar. Nu vet jag, de kommer från riket bakom toalettstolen. Någon som kan tipsa på hur man får kontakt med någon från riket bakom bankvalvet?
Givetvis delar jag med mig. Kan ju inte vara sämre än dig, du som delar med dig så frikostigt av både regn och basilusker.Tyvärr men säg gärna till om du lyckas få tag på en bra kontakt
Tja, när det gäller mig (som då är kvinna) är det väl två kläm på tuttarna och jag som säger "Har du inte fått av dig brallorna ännu?!"
Sluppit undan? Jag LEVER för notiser! Trodde ni glömt mig. 5 minuter av berömdhet, en dagslända...
Oh, en Jet-enhörning! De borde ju kunna jaga rätt på en drake så det blir drakhörningsbebisar. It's lööööv, I tell ya, lööööv!