Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte än, men klockan är ju bara halv tolv...@Barret Ingen kappa än?
Inte än, men klockan är ju bara halv tolv...
Tycker att ni alla är djupt oansvariga. Nu när ni inte fanns här för mig hade jag inget annat val än att börja plocka. Har både startat en diskmaskin och en tvättmaskin. Offrar lite nedgångna trosor till Tvarnia och ser om jag får lite ku...... l.... tillbaka...
Hushållsarbete... YuckTycker att ni alla är djupt oansvariga. Nu när ni inte fanns här för mig hade jag inget annat val än att börja plocka. Har både startat en diskmaskin och en tvättmaskin. Offrar lite nedgångna trosor till Tvarnia och ser om jag får lite ku...... l.... tillbaka...
Höhöhö.Stackars dig!!
Men jag håller tummarna för att du får något tillbaka på ditt offer!!
Hushållsarbete... Yuck
EDIT: Jag är med på listan över flest givna gillanden! Crap, då ryker ju min doldis-status och mitt uppdrag som professionell lurcher/leecher har misslyckats
Hushållsarbete... Yuck
EDIT: Jag är med på listan över flest givna gillanden! Crap, då ryker ju min doldis-status och mitt uppdrag som professionell lurcher/leecher har misslyckats
Det gör folk med mina.För mig funkade det att åka på semester! Tydligen går folk inte igenom mina gamla inlägg för att förundras över min förträfflighet när jag är frånvarande.
Men ni skriver ju så fantastikt djupsinniga saker så jag måste ju läsa ikapp. Plus att, som jag så modigt erkände i husdjurstråden, jag är en Gilla-knapps-knarkare.Håll dig borta över helgen så kanske det ordnar sig
Flåt, men jag är för trög för att fatta den där.
@twitch
Det gör folk med mina.
Flåt, men jag är för trög för att fatta den där.
Ödmjukhet, vad var det nu igen?
Va?Ödmjukhet, vad var det nu igen?
Ser inte du på twitch? Vad gör du med dina dagar, har du något annat att göra, känner du dig lite förmer?
Edit...
Case closed...
Jag är inte helt säker men jag tror det är en maträtt. Den smakar nog inte särskilt gott, däremot. Innehåller säkert massa läskig lever och grejs.Ödmjukhet, vad var det nu igen?