Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blomman klarar sig säkert, men hur är det med Pricken och spriten??
Blomman klarar sig säkert, men hur är det med Pricken och spriten??
Är hela skogen full med prickar nu
Hur gick det?Alltså förra helgen pratade vi skytte på plåtfigurer, nu har jag visst tackat ja i att tävla i korpskytte i morgonbitti, 6,5 på 300m bana... Eh jag har aldrig skjutit liggande... Det kan blir rätt spännande tror jag...
Skjuter man verkligen korpar liggande ?Alltså förra helgen pratade vi skytte på plåtfigurer, nu har jag visst tackat ja i att tävla i korpskytte i morgonbitti, 6,5 på 300m bana... Eh jag har aldrig skjutit liggande... Det kan blir rätt spännande tror jag...
Det gick fint att ligga! Jag var då inte sämst och mitt lag blev trea! Fast det var nog trots att de hade med mig i laget, men kul hade jag!Instämmer med @Blacksmithfarm, gick det bra att ligga?
Ja annars är det väl ingen sport? Och så måste de vara antingen 300 meter bort eller 300 meter höga! Det är mycket viktigt eftersom korpen egentligen är fridlyst!Skjuter man verkligen korpar liggande ?
Hur många fick du?
Ja dom som är 300 meter höga måste vara fridlysta, jag har aldrig sett någon - och då flyger jag ganska mycket över skogarna och spanar in läget .Ja annars är det väl ingen sport? Och så måste de vara antingen 300 meter bort eller 300 meter höga! Det är mycket viktigt eftersom korpen egentligen är fridlyst!
Alltså jag blev lite orolig när @Blacksmithfarm börjar prata om att du inte var du? Får man verkligen skriva sånt? Jag känner mig kränkt å dina vägnar!Såklart är jag jag. Vem annars?
Men allvarligt, 75 notiser på en vecka. Det är ju tamejtusan INGENTING!!!
Funderar allvarligt på att starta en tråd; " Hej Buke, kommer ni ihåg mig?"
Ja dom som är 300 meter höga måste vara fridlysta, jag har aldrig sett någon - och då flyger jag ganska mycket över skogarna och spanar in läget .