Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha ladies @athena_arabians och @Snurrfian hur mycket hår på bröstet har ni då - bildbevis tack!@Snurrfian: Du får säga åt honom att tuffa till sig lite, Laphroaig ger hår på bröstet och mod i barm!
Urrrrkkkk, sånt där står det i vårat barskåp också...Du och jag @athena_arabians Fast min favorit:
Fast jag skulle vilja åka på en riktig whiskyprovning för att se om jag kan hitta andra som jag gillar, maken är så mesig i smaken och dricker helst:
Gått en och annan pava ser jag
Var försiktig, tänk på skaderisken när du släpper ihop dem! Särskilt om han inte är kastrerad. Ett enda knytnävsslag som tar illa är allt som krävs.i helgen hade jag honom ute på bete med jämnåriga men jag tror att det var lite för häftigt för han var jättetrött hela söndagen. Jag borde ha vänja in honom lite mer försiktigt.
Fördelen när de börjar bli lite äldre och stadigare är att de inte heller är lika snabba att leta upp bråk, de blir blir nästan som kastrerade! Värsta skadorna blir när de snubblar runt, men de kan bli desto värre... Men å nadra sidan så orkar de inte gå på bete hela sommaren utan man måste ta hem dem så de får vila ibland också.Var försiktig, tänk på skaderisken när du släpper ihop dem! Särskilt om han inte är kastrerad. Ett enda knytnävsslag som tar illa är allt som krävs.
Tack för tipset om efterrätter!
Jaha ladies @athena_arabians och @Snurrfian hur mycket hår på bröstet har ni då - bildbevis tack!
Åh nej, hur är den i år?Såg precis Sverigedemokraternas tv-reklam.
Kräktes lite i min mun.
Såg precis Sverigedemokraternas tv-reklam.
Kräktes lite i min mun.
Åh nej, hur är den i år?
@Mammas Är övertygad om att du är vacker som en dag i dina bikinis! Som alltid!
Urk-Jimmie.Kostym-Jimmie som pratar om att vi inte ska låta "andra" styra sverige. Typ. Lyssnade inte så noga. Han körde hela den där fingrar-mot-fingrar-I'vegotthepower-stilen.