Jag ställer mig med ryggen mot tv:n!Såg precis Sverigedemokraternas tv-reklam.
Kräktes lite i min mun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ställer mig med ryggen mot tv:n!Såg precis Sverigedemokraternas tv-reklam.
Kräktes lite i min mun.
Smart! Själv har jag alltid sträckt mig efter fjärrkontrollen, men det är ju så sjukt jobbigt. Din idé är ju mycket bättre!Jag ställer mig med ryggen mot tv:n!
Äh, kasta ut TV:n genom fönstret bara.Smart! Själv har jag alltid sträckt mig efter fjärrkontrollen, men det är ju så sjukt jobbigt. Din idé är ju mycket bättre!
Men då måste jag ju ÖPPNA fönstret också! Fattar du hur jobbigt det blir, eller?Äh, kasta ut TV:n genom fönstret bara.
Eh, hallå? Öppna fönstret? Mesigt värre.Men då måste jag ju ÖPPNA fönstret också! Fattar du hur jobbigt det blir, eller?
Det blåser en del här, skulle bli så jobbigt vid regn utan fönster...Eh, hallå? Öppna fönstret? Mesigt värre.
Nä det är ju praktiskt taget MORDFÖRSÖK på tv:n! Tänk om den hade varit dödsallergisk mot grädde!?Jag såg också SD:s reklam. Jag slängde en tårta på TV:n.
Charmkurserna för systembolagsanställda blir bara bättre och bättre. Leggad idag igen!
Meeen, jag fick ingen notis för det där ju!@ullo Hejja dig! För mig var det länge sedan nu... Fast det kan även hänga ihop med att det var länge sedan jag var in på systembolaget... Det blir lätt så när man har en god vän med tysk familj som dessutom har samma vin smak som mig och köper hem en låda eller två åt gången och frågar om jag är intresserad av ett par flaskor... Men nu till sommaren lär jag väl köpa hem lite rosé...
För övrigt har jag faktiskt inte fått en enda notis på över ett dygn, elak mobbing!! Jag är faktiskt moderator och kan göra hemska saker med era profiler!! Så passa er @Scata @athena_arabians @Trani @niphredil @Hedinn och alla ni andra! Jag ska bara försöka ta reda på hur jag ska gå tillväga.. Ullo kanske har några tips att erbjuda...
Men nej, inte för den heller... Buke vill inte att jag ska veta när jag blir taggad!
Nej, allt är som det ska. Vissa notiser vill bara inte nå fram. Den här taggningen fick jag notis om, så nu är jag glad igen.
Säg som det är, du är väl så grinig att du har spärrat notiser från vissa... @HedniskNej, allt är som det ska. Vissa notiser vill bara inte nå fram. Den här taggningen fick jag notis om, så nu är jag glad igen.