Visst gör det ont när knoppar brister

@ullo Hejja dig! För mig var det länge sedan nu... Fast det kan även hänga ihop med att det var länge sedan jag var in på systembolaget... Det blir lätt så när man har en god vän med tysk familj som dessutom har samma vin smak som mig och köper hem en låda eller två åt gången och frågar om jag är intresserad av ett par flaskor... Men nu till sommaren lär jag väl köpa hem lite rosé... ;)

För övrigt har jag faktiskt inte fått en enda notis på över ett dygn, elak mobbing!! Jag är faktiskt moderator och kan göra hemska saker med era profiler!! Så passa er @Scata @athena_arabians @Trani @niphredil @Hedinn och alla ni andra! Jag ska bara försöka ta reda på hur jag ska gå tillväga.. Ullo kanske har några tips att erbjuda... ;)

@ullo Hejja dig! För mig var det länge sedan nu... Fast det kan även hänga ihop med att det var länge sedan jag var in på systembolaget... Det blir lätt så när man har en god vän med tysk familj som dessutom har samma vin smak som mig och köper hem en låda eller två åt gången och frågar om jag är intresserad av ett par flaskor... Men nu till sommaren lär jag väl köpa hem lite rosé... ;)

För övrigt har jag faktiskt inte fått en enda notis på över ett dygn, elak mobbing!! Jag är faktiskt moderator och kan göra hemska saker med era profiler!! Så passa er @Scata @athena_arabians @Trani @niphredil @Hedinn och alla ni andra! Jag ska bara försöka ta reda på hur jag ska gå tillväga.. Ullo kanske har några tips att erbjuda... ;)
Meeen, jag fick ingen notis för det där ju! :(

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar