Visst gör det ont när knoppar brister

@athena_arabians : "men @Mammas borde inte du sova nu när du bara sovit två-tre timmar och ska gå upp om tre igen?"

Sova är för DICKIES! :cool:

;) :( Ska göra ett försök att somna om strax. hade bara lite bukeabstinens i allmänhet och närknopparbristertrådenabstinens i synnerhet. Min måndag var kaos! Hittade bikini. Köpte två underdelar för det bästa av två världar! :up:

Nu känner jag mig faktiskt MOBBAD! :( @Hedinn och @Scata bara för att jag råkar gilla riktigt rökig whisky! :mad:
Du och jag @athena_arabians Fast min favorit:
Laphroaig-Single-Malt-Scotch-Whisky-10-Years-Old.jpg

Fast jag skulle vilja åka på en riktig whiskyprovning för att se om jag kan hitta andra som jag gillar, maken är så mesig i smaken och dricker helst:
1305285104015.jpg

@athena_arabians men tänk om han dricker upp min flaska då? Och jag vet inte hur hårig man vill ha en karl? jag vill inte hålla på och fläta honom på morgonen för att han inte ska trassla till brösthåret...

@athena_arabians hur lägger man upp en bra foderstat då? Jag trodde att det räckte med fri tillgång men jag börjar ju inse att han inte alltid väljer det som är bäst för honom, tex går han hellre på choklad än grönsaker, hur motverkar man det?

Uträknad foderstat är viktigt! Du har väl skickat in och fått whiskyn analyserad Snurro? Annars har du ju ingen aning om hur mycket brösthår han kommer få.

:crazy::cry: Åh nej det har jag inte gjort? Måste jag avliva honom nu och börja med en ny? Jag som äntligen har fått honom lydig... :down: Går det att rädda på något sätt? Kan man ge honom öl tills man har fått hem analysen?
Och så glömde jag ju att tagga... @Trani

Snurrfian, samla en skvätt från varje whiskyflaska, skaka ihop i en behållare och skicka in till något analysföretag. Det är inte så dyrt. Men gör det fortast möjligt!

Öl fungerar bra att fylla ut foderstaten med. Hur är han i hullet? Såvida han inte är åt det smala hållet så skulle jag ha gett honom fri tillgång på öl under tiden du inväntar svaret från whiskyanalysen.

Choklad tillför inga viktiga näringsämnen (såvida han får öl minst en gång i veckan) så det kan du spara och använda som jackpot till de svåra träningsmomenten som kräver riktigt motiverande belöning.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025