Visst gör det ont när knoppar brister

@Hedinn: Enligt @vemdetnuvar så får jag inte dricka cider mot (för?) min förkylning och jag tänker inte korka upp en flaska vin bara åt mig. Öl nuddar sällan min strupe och sprit är ännu sällsyntare.

Eller ska jag öppna en vinare??

@Hedinn: Enligt @vemdetnuvar så får jag inte dricka cider mot (för?) min förkylning och jag tänker inte korka upp en flaska vin bara åt mig. Öl nuddar sällan min strupe och sprit är ännu sällsyntare.

Eller ska jag öppna en vinare??
Det kan ha varit jag... :angel:

Öppna en vinare!

Jag hade visserligen en box som en vän lämnat kvar, men jag behövde lugna nerverna lite då jag för några timmar sen fick reda på att jag kanske ska tävla på fredag. :rofl:

• SmakMaltig, rökig smak med fatkaraktär, inslag av päron, tjärpastiller, jod och nötter.
Tjärpastiller och Jod :wtf: Låter mumsigt... :yuck:
Säger ju att Cragganmore är bättre.

"Nyanserad, maltig, fruktig, aningen rökig smak med fatkaraktär, inslag av apelsin, nötter, honung och örter."

Visst låter det GOTT? :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar