Men tänk om Faderullan var fullHen bör ju vara utnämnd av Faderullan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tänk om Faderullan var fullHen bör ju vara utnämnd av Faderullan?
Skål!Skål!
Det kan ha varit jag...@Hedinn: Enligt @vemdetnuvar så får jag inte dricka cider mot (för?) min förkylning och jag tänker inte korka upp en flaska vin bara åt mig. Öl nuddar sällan min strupe och sprit är ännu sällsyntare.
Eller ska jag öppna en vinare??
Det kan ha varit jag...
Öppna en vinare!
Jag hade visserligen en box som en vän lämnat kvar, men jag behövde lugna nerverna lite då jag för några timmar sen fick reda på att jag kanske ska tävla på fredag.
Eh, ja. Speciellt då jag inte suttit på en häst sen i somras. Och kommer ha möjlighet att rida först på torsdag... Men eh, what's the problem, liksom?Ja, det är ju bäst att ladda i tid!
Ja det blir ju mycket bättre på fredag om du börjar supa redan nu....Eh, ja. Speciellt då jag inte suttit på en häst sen i somras. Och kommer ha möjlighet att rida först på torsdag... Men eh, what's the problem, liksom?
Nej du ska ta en redig wiskeyEller ska jag öppna en vinare??
Nej du ska ta en redig wiskey
"Running around in circle screaming".Vad googlade du på där?
Ja, tror du inte det?Ja det blir ju mycket bättre på fredag om du börjar supa redan nu....
Cragganmore!Tack, men jag föredrar nog en whisky (single malt).
Var ine så noa me bokstävera...Tack, men jag föredrar nog en whisky (single malt).
The Ileach!
Säger ju att Cragganmore är bättre.Tjärpastiller och Jod Låter mumsigt...
- SmakMaltig, rökig smak med fatkaraktär, inslag av päron, tjärpastiller, jod och nötter.