Visst gör det ont när knoppar brister

:o :bow:
Bästa smeknamnet - och dagen till ära så passande! Innan jag skar mig så kastade jag papper på govet, mobilen på golvet, en penna på golvet och jag välte även ner ena datorhögtalaren bakom skrivbordet. Stackars kollega, han måste trott jag var helt galen! :angel:

Glömde: Oh store TS
och i själva verket så är du som vilken annan vanlig buke-användare som helst...:angel:

Puh - nä det gör han inte (tror jag).... :crazy:
Vem vet vad en Norrländsk Ingenjör gör :confused:

Har han börjar komma med dåliga fallosskämt? Mer än vanligt alltså? Det kan vara ett tecken på att han vänsterprasslar som diamantborrare. Säger han "Det blev många borrmeter det!" efter en het natt med dig kan du vara säker på att han borrar!

Jag klarade mig förresten utan hockeyfrilla! Men jag låg i riskzonen, så det var tur att jag på förhand kunde tala om att jag absolut inte ville ha det. ;)

Ja skitlöjligt! :angel: Fast med min hjärna skulle jag antagligen bli extremt nödig när jag insåg att jag inte kunde gå på toa...

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar