Hedinn
Moderator
Det är då man får gå ut i skogen, är ormarna inne borde ju det vara riskfritt?Ja skitlöjligt! Fast med min hjärna skulle jag antagligen bli extremt nödig när jag insåg att jag inte kunde gå på toa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är då man får gå ut i skogen, är ormarna inne borde ju det vara riskfritt?Ja skitlöjligt! Fast med min hjärna skulle jag antagligen bli extremt nödig när jag insåg att jag inte kunde gå på toa...
Jag lånar endast ut med leasingkontrakt - DYRT, jag har varit för snäll och lånar inte ut grejer gratis och absolut inga MUNTLIGA överenskommelser, enbart skriftligt.
Hmm, jag måste isåfall nagelfara kontraktet ordentligt innan jag skriver på (med en nagelborste).
Annars kan du få specialerbjudande. En magic brush kan ingå om du skriver under in blanco...
Men skojaru?! Tycker du att det är märkligt om man blir snorjävlalivrädd om man hittar en orm i toaletten? "Ingen kobra eller mamba", tror du på fullaste allvar att gemene man bara ja nej men det är lugnt! den är fyra meter lång men säkert assnäll och nu heter han sixten och ska bo hos mig.Men vilken löjlig grej. "Hon lyckades på något viss hålla lugnet när hon ringde larmcentralen", eh ja, är det så svårt? Det fanns antagligen en dörr till toaletten och det var en pytonorm, ingen kobra eller mamba, liksom...
Men den var ju inte I toaletten!!Men skojaru?! Tycker du att det är märkligt om man blir snorjävlalivrädd om man hittar en orm i toaletten? "Ingen kobra eller mamba", tror du på fullaste allvar att gemene man bara ja nej men det är lugnt! den är fyra meter lång men säkert assnäll och nu heter han sixten och ska bo hos mig.
Det är väl helt normalt att få totalchock om man hittar EN FYRA METER LÅNG ORM I TOALETTEN?
Jag hade sprungit i cirklar och skrikit.
Men hallå, förväntas jag läsa vad jag svara på också? Shit vilka krav alltså.Men den var ju inte I toaletten!!
tror du på fullaste allvar att gemene man bara ja nej men det är lugnt! den är fyra meter lång men säkert assnäll och nu heter han sixten och ska bo hos mig.
Och får den man slutar gilla notiser om det också? Typ mandalaki gillar inte dig längre.Om man sluta gilla någons inlägg, betyder det att man ogillar det då?
Vad googlade du på där?
Ringdans?Vad googlade du på där?
Och får den man slutar gilla notiser om det också? Typ mandalaki gillar inte dig längre.
Raffinerad mobbing
Full snurr på Rysk ArméVad googlade du på där?
Kan @drullo sånt? Jag tror inte på att hen är Mobberator på riktigtMobberatorn @ullo måste ju ha koll på det (om krigsskadan från 'Nam inte gör alltför ont).
Putin runt?Full snurr på Rysk Armé