Visst gör det ont när knoppar brister

Mina katter blev som tokiga om jag borstade dem med piggborste innan magic brushens tid. Även om de föredrog såna där gummipluppar (sedelräknare) som man satte på fingertopparna

Men vilken löjlig grej. "Hon lyckades på något viss hålla lugnet när hon ringde larmcentralen", eh ja, är det så svårt? Det fanns antagligen en dörr till toaletten och det var en pytonorm, ingen kobra eller mamba, liksom...
Men skojaru?! :p Tycker du att det är märkligt om man blir snorjävlalivrädd om man hittar en orm i toaletten? "Ingen kobra eller mamba", tror du på fullaste allvar att gemene man bara ja nej men det är lugnt! den är fyra meter lång men säkert assnäll och nu heter han sixten och ska bo hos mig.

Det är väl helt normalt att få totalchock om man hittar EN FYRA METER LÅNG ORM I TOALETTEN?

Jag hade sprungit i cirklar och skrikit.

@Hedinn

Såhär:

pb-101229-paramilitary-shulman.photoblog900.jpg

Minus uniformen samt mannen i mitten.

Plus en orm.

Men skojaru?! :p Tycker du att det är märkligt om man blir snorjävlalivrädd om man hittar en orm i toaletten? "Ingen kobra eller mamba", tror du på fullaste allvar att gemene man bara ja nej men det är lugnt! den är fyra meter lång men säkert assnäll och nu heter han sixten och ska bo hos mig.

Det är väl helt normalt att få totalchock om man hittar EN FYRA METER LÅNG ORM I TOALETTEN?

Jag hade sprungit i cirklar och skrikit.
Men den var ju inte I toaletten!!

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar