Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina fötter luktar popcorn.
För den som undrar.
Det gör det aldrig för mig. Det måste vara dig/bekant/vän/släkting som det är fel på.Varför luktar det ibland popcorn när man kissar har jag en bekant/vän/släkting som undrar?
Kaaaan också vara så att alla popcorn jag någonsin ätit luktat svett?Åh, det låter som något hämtat från en sagobok! Eftersom mina fötter inte luktar popcorn, snarare komposthink, måste det betyda att du är söt och snäll och rar och oskuldsfull och jag är typ ett träsktroll?
Världen behöver GrumpyCat. GrumpyCat behöver inte världen.
Världen behöver GrumpyCat. GrumpyCat behöver inte världen.
Kaaaan också vara så att alla popcorn jag någonsin ätit luktat svett?
Åh, du kan vara något på spåret där...
GrumpyCat är vår tids Chuck Norris!
Månen är en riktig sur så jag förstår dig.
Bara för dig.Jag är här. Usel sömntrend, en timme i natt, två igår, tre i förrgår.
Halsont som blivit snor och hosta och nysningar.
Och om det är sant som tråden heter, att det gör ont när knoppar brister, så har jag en hel jävla bukett på gång just nu.
Jag är här. Usel sömntrend, en timme i natt, två igår, tre i förrgår.
Halsont som blivit snor och hosta och nysningar.
Och om det är sant som tråden heter, att det gör ont när knoppar brister, så har jag en hel jävla bukett på gång just nu.
Fast med tanke på att ordet används för att förolämpa telefånen så kan man kanske i viss mån förstå telefånens ovilja att förenkla mekaniken för dess mobbare. Min iFån är likadan, men där handlar det mer om något starkare förolämpningar av svagt sexuell karaktär. Paddan tycker däremot bara att det där med stavning och grammatik är gravt överskattat (jag misstänker att den har någon form av lättare störning) och gillar att pynta texten med onödiga bokstäver och underliga ordsammansättningar. Den är väl någons sätt att hålla mig ödmjuk då min språkfascism tidigare kunde vara riktigt skarp.Det bor faktiskt en måne i min tele-Fåne!
Eller så vill den heta Måne, det är ju en Samsung Galaxy Trend
Oavsett tycker jag att fåne är ett tillräckligt vanligt ord för att finnas med i ordlistan...
Fast med tanke på att ordet används för att förolämpa telefånen så kan man kanske i viss mån förstå telefånens ovilja att förenkla mekaniken för dess mobbare. Min iFån är likadan, men där handlar det mer om något starkare förolämpningar av svagt sexuell karaktär. Paddan tycker däremot bara att det där med stavning och grammatik är gravt överskattat (jag misstänker att den har någon form av lättare störning) och gillar att pynta texten med onödiga bokstäver och underliga ordsammansättningar. Den är väl någons sätt att hålla mig ödmjuk då min språkfascism tidigare kunde vara riktigt skarp.
Äsch då, tappa den i en hink med gatten så lär den sig veta hut. Finns inget som fungerar lika bra för beteendemodifikation som en nära döden-upplevelse. Ta det från en som vet. Än idag har jag den största respekt för min syster.Ja, så kan det helt klart vara. Även om det är lite scary att de vill namnge sig själva, tänk om det slutar som i I, Robot?!
Äsch då, tappa den i en hink med gatten så lär den sig veta hut. Finns inget som fungerar lika bra för beteendemodifikation som en nära döden-upplevelse. Ta det från en som vet. Än idag har jag den största respekt för min syster.