Visst gör det ont när knoppar brister

Åh, det låter som något hämtat från en sagobok! Eftersom mina fötter inte luktar popcorn, snarare komposthink, måste det betyda att du är söt och snäll och rar och oskuldsfull och jag är typ ett träsktroll? :D
Kaaaan också vara så att alla popcorn jag någonsin ätit luktat svett?

GrumpyCat är vår tids Chuck Norris!
0.jpg

Just det, vilka var det som var intresserade av kyssar på galopperande enhörningar? Skicka PM med mailadress så får ni en present utan extra kostnad. Era uppgfter kommer inte säljas vidare till en tredje part ( däremot är jag öppen för byteshandel, men det behöver inte ni veta...)

Jag är här. Usel sömntrend, en timme i natt, två igår, tre i förrgår.

Halsont som blivit snor och hosta och nysningar.

Och om det är sant som tråden heter, att det gör ont när knoppar brister, så har jag en hel jävla bukett på gång just nu. :mad:

Jag är här. Usel sömntrend, en timme i natt, två igår, tre i förrgår.

Halsont som blivit snor och hosta och nysningar.

Och om det är sant som tråden heter, att det gör ont när knoppar brister, så har jag en hel jävla bukett på gång just nu. :mad:
Bara för dig. ;)

Det bor faktiskt en måne i min tele-Fåne!
Eller så vill den heta Måne, det är ju en Samsung Galaxy Trend:idea:
Oavsett tycker jag att fåne är ett tillräckligt vanligt ord för att finnas med i ordlistan...
Fast med tanke på att ordet används för att förolämpa telefånen så kan man kanske i viss mån förstå telefånens ovilja att förenkla mekaniken för dess mobbare. Min iFån är likadan, men där handlar det mer om något starkare förolämpningar av svagt sexuell karaktär. Paddan tycker däremot bara att det där med stavning och grammatik är gravt överskattat (jag misstänker att den har någon form av lättare störning) och gillar att pynta texten med onödiga bokstäver och underliga ordsammansättningar. Den är väl någons sätt att hålla mig ödmjuk då min språkfascism tidigare kunde vara riktigt skarp.

Fast med tanke på att ordet används för att förolämpa telefånen så kan man kanske i viss mån förstå telefånens ovilja att förenkla mekaniken för dess mobbare. Min iFån är likadan, men där handlar det mer om något starkare förolämpningar av svagt sexuell karaktär. Paddan tycker däremot bara att det där med stavning och grammatik är gravt överskattat (jag misstänker att den har någon form av lättare störning) och gillar att pynta texten med onödiga bokstäver och underliga ordsammansättningar. Den är väl någons sätt att hålla mig ödmjuk då min språkfascism tidigare kunde vara riktigt skarp.

Ja, så kan det helt klart vara. Även om det är lite scary att de vill namnge sig själva, tänk om det slutar som i I, Robot?!:nailbiting:

Ja, så kan det helt klart vara. Även om det är lite scary att de vill namnge sig själva, tänk om det slutar som i I, Robot?!:nailbiting:
Äsch då, tappa den i en hink med gatten så lär den sig veta hut. Finns inget som fungerar lika bra för beteendemodifikation som en nära döden-upplevelse. Ta det från en som vet. Än idag har jag den största respekt för min syster.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar