Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Itsatwister heter min, eller "min" har ju inte ens köpt honom än
Vad roligt att det går framåt så fort, det verkar vara en bra hingst det där, har läst om fler avkommor som blivit bra ridhästar!
jag har en liten fråga fd gallopörer,
har kollat lite på såna tycker att dom är grym snygga å fta väldigt trevligt temprament , men jag har hört att dom oftast är svåra å stanna är de sant?
vet inte var åkersberga ligger men han stod iaf i ett litet privatstall nära Täby vet inte om man får säja tränarens namn här?
SofiaOfSweden skrev:Den där känner jag igen, iaf på första bilden. Har hon legat ute på annons rätt nyligen? (runt 3 månader sedan?)
JeennI skrev:jag har en liten fråga fd gallopörer,
har kollat lite på såna tycker att dom är grym snygga å fta väldigt trevligt temprament , men jag har hört att dom oftast är svåra å stanna är de sant?
Ah okej, då såg jag rätt Oj två stycken redan? Ingen bra kemi eller?
Usch vad jobbigt, men hoppas du hittar någon snart som kan ta över henne!
OnT: På söndag får jag ansluta mig till klubben "vi som har galopphästar" för då stiger min ut på vår stallplan! Då ska det plåtas för fullt
Min fd galoppör.
Hisan född 2001 Duty Time - Spider woman - Eighty Eight Keys
Han gillade tydligen inte startboxarna men han gillar livet som ridhäst destu mer.
Jag hopptävlar med honom, vi har debuterat 1.20 förra året. Han rör sig inte alls pjåkigt heller men hans matte är totalt ointresserad av att tävla dressyr, vi tränar dock flitigt.
Jag har presenterat honom tidigare här på buke och då visade det sig att Annika Källse hade ridit honom och sandra_bure hade passat honom om jag inte missminner mig.
Bild från gårdagens 1.10 start.