Visa bilder på era KANDAR!

Sv: Visa bilder på era KANDAR!

hejsan alla glada kandarare... =) fina bilder och fina hästar...

jag köäpte mitt första kandar igår.. ett med vipp?? (rörliga stänger) vad tycker ni om dom.. jag skall byta det då det var en strl förlitet ska jag ta ett med fasta stänger eller behålla med rörliga?? m,itt sto är jätyte stark ( mjuk och fin i munnen när det passar henne, annars bara skiter hon i bettet och galloperar så fort hon kan, det är det bästa hon vet)

*kl*

Mitt nya döbert!
Ska försöka ta bilder när det sitter på hästen ikväll :)
img_0421_84535733.jpg

img_0428_84535134.jpg

Har suktat extremt länge efter mitt drömkandar, så gissa om jag höll på att svimma av glädje i går, när jag öppnade min 25års present??!!! :bump::bump:

*kl*

har ändrat lite på mitt kandar nu, har ett nytt pannband med vita strasstenar på och sen ett blått böjt

nu är bridongstycket borttaget på den här bilden och bridongtygeln saknas

Senast ändrad:

Tack! :)

Lektra: Ja det stämmer, hon gillade tyvärr inte Fridas Sprenger-stång (hoppas lite att hon kommer ändra sig i framtiden och att Globus-bettet är mest nu i början ;) )

Cashmir: Snyggt! Passar honom riktigt bra :d. Synd på utåtspännena på sidostyckena bara.

img_0441_84843100.jpg

img_0448_84843204.jpg

Kandaret passade perfekt! :) nosgrimman är verkligen supermjuk och härlig! inte bekymrade han sig över spännena i nacken heller. Men jag tror att jag kommer sätta dit ett nackludd iaf!

Snyggt! Sånt har jag me :d Köpt för några veckor sen bara...

DSC00189.jpg

Fast han ska ha detta pannbanet (det rundsydda som följde med var lite litet.):
DSC00195.jpg

Ursäkta allt skräp i bakgrunden...

Men gud så läckert! :D

Vill ju skaffa kandar även om man inte behöver det än! Bara för att hänga på väggen i sadelkammaren och få alla att bli avundsjuka! :devil: :love:

Knapp

vill också va med... Går mot Döbert-stömmen och har Os istället!

29064895.jpg
[/url][/IMG]

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En brittisk studie visar att kandar skapar mindre tryck på hästens nosrygg och underkäke än ett tränsbett, vilket kan väcka en ny...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 584
Senast: hundtant
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 593
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 355
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar