Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är ett par shortchaps jag köpte på Eurohorse för sisådär 7-8 år sedan på utförsäljning Underbart läder och mycket praktiska med dragkedja på framsidan.
Tack!
Ja jag tycker att det blev bra faktiskt. Mycket bättre med den uppdaterade nosgrimman. Den helt svarta har jag på vardagstränset i stället.
Tycker det är lika fascinerande varje gång att se bild på hennes kandar då nosgrimmorna är nästan 6cm!! breda. De ser ut som fjuttar på henne och då är hon ändå inte särskilt stor.
Fy satan så snyggt! Det där vill jag ha!! Hur mycket fick du betala för att få ett uppsytt?
Funderar på om det inte kan vara värt attt lägga lite extra på att få ett som är måttat efter hästen. Tycker oftast att de man köper sitter lite halvmärkligt o inte helt bra.
Jag vet inte ens om jag vågar nämna hur mycket jag betalade för 'upplaga 1'. Och hur mycket jag sedan la till för den vitfodrade nosgrimman.
Det är ju gjort exakt efter mina önskemål och 'krav' så det är ju helt klart(?) värt priset, men ibland undrar man ju hur man är funtad egentligen.
Fördelen med att låta en 'verklig' person sy upp det är att man lätt kan låta hen korrigera det man inte är nöjd med.
Det är svårt när man köper ett färdigt i affär.
Förlåt för lite trådkap, men går det att göra ett kandar av ett träns? Jag har en stigbettsrem och funderar på om det funkar att lägga till det till tränset. Vore bra rent ekonomiskt för mig. Möjligtvis kanske det blir lite mkt remmar vid nacken, men då kanske man kan jämna ut trycket med en pad?
Jag lovar att bidra med bildbevis när alllt är klart. Men det lär ju dröja eftersom hon var mammaledig nu. Tänker mig en droppformad vitfodrad nosgrimma, smala, platta sidostycken, fodrat nackstycke..ååh det kommer bli så bra!!
Åh det passade din häst hur bra som helst. Jag önskar verkligen att min kunde tänka sig passa i brunt men det är ju tyvärr helt uteslutet
Köpte vårt första kandar nu i vintras. Hade inte tänkt lägga så mycket pengar men nu råkade vi faktiskt hitta vårt drömkandar så då var det värt det.
Rundsytt från schockemöhles exclusive kollektion. Älskar det! Enkelt, tunt, fint och simpelt men med underbara detaljer, är i regel helt i original med lite små finjusteringar. Passar min pärla perfekt, då hon behöver så smalt och fint som möjligt då hon är så pass liten och nätt.
Sånt vill jag också ha till mina foderhästar! De har så sjukt små nätta huvuden, fick göra nya hål i min c-ponnys cobträns till dem... Var inne på hööks 'kopia' också, men nu när jag sett det live så var det alldeles för klumpigt... Men lägga 4000 på ett kandar till hästar jag inte ens vet om jag har kvar tillräckligt länge för att få användning för det känns inte riktigt motiverat
Tack visst passar det bra. Fanns en anledning att jag inte kunde motstå att köpa det. Egentligen på tok för mycket pengar men det uppfyllde alla krav och då är jag ändå kräsen.
Får tacka stallkompisen för ljuvliga bilder på min prinsessa sjukt duktig är hon och fina bilder blev det!
Det kan jag absolut förstå, jag tänkte själv köpa något mer ekonomiskt och försökte övertala mig om att man i alla fall bör rida msv:b för att ett sånt dyrt kandar skall vara befogat men upplevde att allt blev för klumpigt. Men det är lika fint i verkligheten och ljuvlig kvalité
Hästmänniskan För mig som inte tävlar, men tränar mycket och vill gärna ha en hyfsat utbildad häst (både i dressyr och hoppning), tänker jag att jag...
Hästmänniskan Jag håller med om att det är galet för en hobbyhäst. Men är detta verkligen en hobbyhäst? Eller är det en tävlingshäst/ponny? Det är ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.