Vinthundar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinthundar

*kl*

Jag har en whippet tik på drygt 2 år.

IMG_2173.jpg

Jättekul att så många har så fina vinthundar här på bukefalos :)
Vart kommer din tik ifrån?

Om jag inte är ute och cyklar kommer tiken från Fennaur och är efter Pastrami!

Jajjemännsan! Han har kommit och är sötare än socker men ibland tror man han är en förklädd terrorist!

Ja precis! :) Jag har nå förstått att det bara är en förklädnad! ;)

Åhhh herre guuud!!!! va fiiina!!!:love: precis så som jag vill att min blivande whippet ska se ut ju!!! :love:

Åh har alltid velat ha en irländsk varghund! De är så himla fina!:love:

Tycker du ska skaffa en irländsk varghund när du får möjlighet! Drömde länge om greyhound när jag bodde hemma hos min mamma. Men hon tyckte dom var för stora. När jag hade flyttat hemifrån så tingade jag en direkt :) . Har haft greyhound sedan dess.
Har hört att varghundarna är mkt trevliga och godmodiga! :)

Gud så söta! :love: Är också sugen på att skaffa en till men min chef tycker att det räcker med en hund på jobbet :mad: Men min nästa whippet ska också vara beige, tycker dom är så himla fina :love:

Drömmer också om att skaffa whippet som kompleteringsras. Men min sambo tycker att det räcker med våra två greyhoundtikar :cry:
får vänta och köra övertalningsförmågan :)

Mäh, vilken tråkig chef! ;) Ja, dom beigea är fina, finast enligt mig såklart! :)
Nån som ska till Mariefred i sommar?

Mäh, vilken tråkig chef! ;) Ja, dom beigea är fina, finast enligt mig såklart! :)
Nån som ska till Mariefred i sommar?

Har jag bara miljö och utställningstränat Maya ordentligt så är jag jättesugen på att åka dit. Beror lite på när vi får hem henne till Sverige. :) Min veterantik får isåfall också åka med. Ska du dit med dina?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
924
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
1 015
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 745
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 232
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka