Jag blev faktiskt positivt överraskad.Jag tycker att Sjöwall-Wahlöös böcker håller riktigt bra, jag ska nog läsa om dem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev faktiskt positivt överraskad.Jag tycker att Sjöwall-Wahlöös böcker håller riktigt bra, jag ska nog läsa om dem!
Ja de är lite mer än Beck liksom...Jag blev faktiskt positivt överraskad.
Verkligen!Ja de är lite mer än Beck liksom...
Jag har, som så många andra, läst Döda kvinnor förlåter inte av Katarina Wennstam och kryssar den infamösa rutan med kryssad i inlägg innan ditt. Jag var lite lost innan de olika trådarna började vävas samman men uppskattade i stort boken väldigt mycket, både sett till berättelsen, karaktärerna och vad som känns som en autentisk tidsskildring (utan att jag för den skull kan avgöra det. Snarare kändes den insiktsgivande på den fronten för mig).
Den hade ju funkat på smittsam sjukdom, mord, genre du sällan läser också, men nu hade jag ju spetsat på denna ruta och så fick det bli.
Oh, nu ska jag nog också plocka upp den så blir det seriekryss.
Oh, nu ska jag nog också plocka upp den så blir det seriekryss.
Jahaja, det var ju hrm fint att jag tydligen inte kan några andra beskrivande ord än just fin/fint. Nåväl. Lovar att inte använda ordet i nästa bokinlägg som kompensation.Jag kryssar författare jag inte läst tidigare med Hela mitt hjärta av Anne Liljeroth. Ett fint relationsdrama som följer Livia och hur en hjärtinfakt får henne att revidera sitt liv med en rejält dysfunktionell familjedynamik i bagaget. De olika familjemedlemmarnas perspektiv vävs fint in och det känns som både karaktärerna och berättelsen får mer nyans och ändrar ton allteftersom boken fortskrider (även om några förblir lite platta och stereotypa). Fin! Ett oväntat fynd när jag sökte efter något annat i min ljudboksapp.
Visa bifogad fil 139035