Vintern har kommit till Västkusten!

Glimfeather

Trådstartare
Underbart att slippa duscha hundarna efter varje promenad! Här kommer lite bilder från vår härliga långtur i förmiddags :) Vi flyttade i november, så bilderna är från vårt nya hem, på andra sidan Hakefjorden.

30059591.jpg

30059586.jpg

30059589.jpg

30059582.jpg

30059636.jpg

God jul från Glim, Sirius och Turbo :)
30059593.jpg

Senast ändrad:
Sv: Vintern har kommit till Västkusten!

Tja ... Så kan man ju också kalla honom :p Shit, jag börjar ju bli förälskad i den lille fladdermusen. Hur ska det gå när det blir dax för honom att flytta hem igen? Trodde ALDRIG att en terrier skulle passa mig så bra :D

Man ska aldrig var så säker på sin sak du... "terrier, Nä, ALDRIG" :p

Det är ju liiiite puder ;) Hehe :p Fröset är det hur som helst, man får vara glad för det lilla! I gräset så är det lite mer snö :p

Constance: Det är min fosterhund, han kommer troligtvis flytta hem igen när hans mänskliga lillabror är lite äldre!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 317
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 493
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 469
Senast: Milosari
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 097
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V