Det fortsätter verkligen vara en tuff tillvaro i magen för lille kotten... Ikväll har han fått vara med på språngmarsch (okej - powerwalk är kanske mer sant) genom Amsterdams flygplats för att försöka hinna med ett byte hem, som såklart missades med ca 2 minuter. Kan ni tro att gravidhumöret var på topp när jag insåg att jag inte kommer hem till sambon ikväll utan får stanna i Amsterdam över natten och flyga hem en omväg imorgon?
Nåja, jag är verkligen glad att jag mår så pass bra i kroppen som jag gör, för nästan första gången i mitt 32-åriga liv har jag en kropp som överraskar mig positivt! Hoppas det håller i sig hela vägen fram till januari, för det är en trevlig känsla.
Nu har jag och mina kollegor iaf fått hotell för natten så nu ska en trött fjäder knoppa in
Nåja, jag är verkligen glad att jag mår så pass bra i kroppen som jag gör, för nästan första gången i mitt 32-åriga liv har jag en kropp som överraskar mig positivt! Hoppas det håller i sig hela vägen fram till januari, för det är en trevlig känsla.
Nu har jag och mina kollegor iaf fått hotell för natten så nu ska en trött fjäder knoppa in