Min mage har exploderat senaste veckan! Nu sticker den utven bra bit, men växlar ganska mycket mellan morgon och kväll så det är såklart inte bara bebis därinne... Jag är lång (1,77) och moderkakan i bakvägg så det ska bli intressant att se hur stor jag blir. Är i v 25 och magens storlek + att jag i allmänhet börjat bli mer flåsig och otymplig gör att jag just nu funderar på vad vi egentligen gett oss in på Är kanske helt naturligt med lite panik, känns som ingen tid kvar alls innan vi blir tre!
Lillen är lite mer aktiv senaste dagarna igen, av någon anledning levde han rövare under mina flygresor förra veckan, själv hade jag nog inte tänkt på att det skulle påverka. Idag har jag nog känt av honom var 5-10 minut, skönt med lite aktivitet för en nojare som jag!
Dags för nytt bm-besök på onsdag, skulle tro det är dags att ta sf-mått och lyssna på hjärtljud då!
Det är helt naturligt att ha lite panik. Det är en stor omställning och man förstår inte att det är på riktigt fören det faktiskt har hänt