Vinterföräldrar 23/24

Så gulligt! Min tycker det är läskigt nere i tvättstugan så hon skrikgråter bara 🫠

Vi var till badhus igår, det skulle vi inte ha tagit oss för. 🤪 Redan när jag fick sätta ner bebis på golvet för att hänga in jacka och väska så började hon gråta. Sen slutade hon inte förän vi hade badat och kommit ut ur omklädningsrummet på väg mot bilen igen haha. Eller ja, hon var tyst ibland i poolen. Men bara ibland. Såatteee jag bestämde att hon behöver kunna stå och gå innan jag kan tänka mig att utsätta oss för detta igen...

Men sen var det dags för mat och då var livet gott igen 🥰

20241127_125023.webp

Så gulligt! Min tycker det är läskigt nere i tvättstugan så hon skrikgråter bara 🫠

Vi var till badhus igår, det skulle vi inte ha tagit oss för. 🤪 Redan när jag fick sätta ner bebis på golvet för att hänga in jacka och väska så började hon gråta. Sen slutade hon inte förän vi hade badat och kommit ut ur omklädningsrummet på väg mot bilen igen haha. Eller ja, hon var tyst ibland i poolen. Men bara ibland. Såatteee jag bestämde att hon behöver kunna stå och gå innan jag kan tänka mig att utsätta oss för detta igen...

Men sen var det dags för mat och då var livet gott igen 🥰

Visa bifogad fil 157596
Åh jag har lite undvikit badhuset pga det där 🙈 med stora barnet gick vi på babysim och han älskade det (för det mesta) men den här är jag mer tveksam på.. samtidigt så måste man ju dit för att vänja sig liksom..

Tur hon var lättmutad med käk! :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 777
Senast: malumbub
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 220
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
939
Senast: snöflingor
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 241
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar