Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, lite synd på namnet ändå, tycker det klingar väldigt braNu har jag bokat dop och avstått impulsen att lägga till Knölis Gruffalon (det jag kallar barnet) som namn på pappret till Skatteverket
Tack, jag är mycket nöjdHaha, lite synd på namnet ändå, tycker det klingar väldigt bra
När blev det dop? Jag har bokat början på april. Hon kommer va nästan 4 månader då..
Vad spännande! Hoppas bebis väntar lite dock så maken hinner bli friskMöjligen lite TMI men igår kom slemproppen ut (delar eller hela vet jag inte). Upplevde lite mer förvärkar igår men än så länge inget på gång vilket är skönt med maken hemma och sjuk. Vill helst ha honom i god form när det är dags.
Jag hade inte regelbundna värkar men åkte in när det började bli för ont liksom. Vattnet hade iofs gått också.. men hade nog aldrig regelbundna värkar enligt skolboken sådär.Något är på gång nu, för en timme sen hade jag korta värktar med 2-3 minuters mellanrum men nu är det snarare 8-9 min mellan men lite mer intensivt
Allt är klart ifall vi behöver dra men nu blir det lugnt och ro för att se vart det tar vägen.
Jag hade inte typiska värkar med sonen heller, de var korta och nästan utan paus. Nu börjar de tillta i styrka så jag ska duscha och se hur det känns sen.Jag hade inte regelbundna värkar men åkte in när det började bli för ont liksom. Vattnet hade iofs gått också.. men hade nog aldrig regelbundna värkar enligt skolboken sådär.
Åh, grattis21:56 föddes en liten tjej som hade bråttom ut. Vet inte vem av oss hon är lik men hon är helt perfekt Jag har bara lite ont, är chockad att det kan vara så lätt!
Grattis21:56 föddes en liten tjej som hade bråttom ut. Vet inte vem av oss hon är lik men hon är helt perfekt Jag har bara lite ont, är chockad att det kan vara så lätt!
Stort grattis!21:56 föddes en liten tjej som hade bråttom ut. Vet inte vem av oss hon är lik men hon är helt perfekt Jag har bara lite ont, är chockad att det kan vara så lätt!
Grattis!21:56 föddes en liten tjej som hade bråttom ut. Vet inte vem av oss hon är lik men hon är helt perfekt Jag har bara lite ont, är chockad att det kan vara så lätt!
Åh, vad härligt, stort grattis!!21:56 föddes en liten tjej som hade bråttom ut. Vet inte vem av oss hon är lik men hon är helt perfekt Jag har bara lite ont, är chockad att det kan vara så lätt!
Åh, grattis vad härligt att allt gick bra!21:56 föddes en liten tjej som hade bråttom ut. Vet inte vem av oss hon är lik men hon är helt perfekt Jag har bara lite ont, är chockad att det kan vara så lätt!